oh je hebt gewoon je muziek op. zeg dat dan mafkees!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt relaxed man!
beter dan dat geouwehoer op de radio
En slapen met oordopjes is echt kut ja, lukt ook niet met die dingen van mijdat licht echt zo kut heh
[ afbeelding ]
krijgt ie alweer pikstraf?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak ranzig vies takkejong!!! geen sex meer voor jou
Ik zie mogelijkheden ontstaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef Murmeli het volgende:
Ligtquote:
Wat dacht je danquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh je hebt gewoon je muziek op. zeg dat dan mafkees!!!!
Ik hou me in jaquote:
nee i kdacht dat je oordopijes indeed tegen het geluidsoverlast van de radio. gewoon van die gele pluggen, jeweets....quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat dacht je dan![]()
Zoiets?
[ afbeelding ]
ik denk dat dat komt van teveel rukken.....quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Een vraagje he totaal niet met dit topic te maken maar ja wat wel
Ik heb nu al 3 dagen hoofdpijn. oke kan gebeuren heb je soms.
maar het gekke is het is heel specifiek op 1 plek, net achter mijn rechter oog zeg maar.
Het is ook niet echt pijn meer een bepaalde druk. beetje apart te omschrijven.
Iemand enig idee waardoor het zou komen?
Sorry, ik heb mijn huisartsdiploma nog steeds niet met de post gekregen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
maar het gekke is het is heel specifiek op 1 plek, net achter mijn rechter oog zeg maar.
Misschien heb je een bril nodigquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
En zo makkelijk is de switch gemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:33 schreef Murmeli het volgende:
D_H: nee kwaak krijgt op zich gen pikstraf maar hij zegt dat ie schimmels op zn lul heeft en ik wil geen schimmels in mijn kut dus vandaar dat ik geen sex meer met hem durf te hebben...
Rival....
ja VO vroeg naar tijdelijke koppeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En zo makkelijk is de switch gemaakt
En bij de Appie zijn ze nét uitverkocht!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
Sorry, ik heb mijn huisartsdiploma nog steeds niet met de post gekregen.
noord, hillegersberg/schiebroek net boven de snelweg....hoezo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef Jannuk het volgende:
Hee Murm, ff vraagje, waar woon jij in R'dam? Noord-zuid-oost-west?
misschien kan ze ff bijde LOI kijken of NTI ofzo....quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]
En bij de Appie zijn ze nét uitverkocht!
Ja, de actie met dat pakje boter is ook net afgelopen!quote:
Nu ben je de lul, dat snap je wel hehquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
noord, hillegersberg/schiebroek net boven de snelweg....hoezo?
zoals ik al zij het is niet echt pijnlijk het is meer een soort druk wat de ene keer wat heviger is dan een andere keer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat dat komt van teveel rukken.....
ok maar serieus:
misschien verkoudheid/oorontsteking oid? of gewoon hoofdpijn die wel weer wegtrekt? is het heel erg zware pijn of niet zo veel? als het erger wordt of niet te houden is of lang duurt zou ik gewoon ff de huisarts bellen eind van de week of maandag ofzo. nou ja als het nu al niet te houden is natuurlijk eerder bellen he
Kan dat heb ik eerder gehoord dat mensen hoofdpijn kregen als ze geen bril hadden wel vreemd dat je iets nodig hebt wat je van nature niet hebt. :Squote:
Moet volgende week 2 keer naar Rotterdam, therapiën enz.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
noord, hillegersberg/schiebroek net boven de snelweg....hoezo?
iets met lek enzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |