Aan de andere kant, je kunt je afvragen of het uitbrengen van die ene stem van mij nog wel in verhouding staat met de uren die het zou kosten om alle programma's door te lezen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:45 schreef Frollo het volgende:
Volgende keer begin ik echt, maar dan ook écht, op tijd alle programma's te lezen.
Oh, als dat al truttig is mogen jullie mij Mr. Trut himself noemen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:11 schreef Gellius het volgende:
Tsja, ik zie wel iets in gematigde, verstandige uitgangspunten. Volgens mij wordt de wereld daar beter van. Ouderwets en truttig van me natuurlijk, maar ja.
Ik noem dat 'blij'.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:14 schreef mane het volgende:
Truttig vind ik het kinderachtige toontje waarmee ze aan de kiezer in een soort 'soundbites' gaan vertellen wat de standpunten zijn met dan een foto erbij van zo'n overdreven lachend hoofd. Oh oh wat is Europa toch leuk! En daar mag je dan op stemmen.
Die van Zonnatura?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Gellius. Ik denk dat ik foute pijnboompitten heb gegeten.
Nu, je zal het niet geloven maar zie, ik was juist druk aan het pennen aan m'n essay waar ik uiteraard Huxley, Hayden-White, Hocquenghem en Hegel in had opgenomen, krijg ik een postbericht van mijn prof: 'Lieve JAM, denk eraan he! Geen Huxley, Hayden-White, Hocquenghem of Hegel! Die grappenmakers kennen we nu wel!' Nu, wat rest er dan nog he? Juist.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:44 schreef Gellius het volgende:
Waarom niet Huxley, Hayden-White, Hocquenghem of Hegel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |