Dat moet deze zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef LXIV het volgende:
Dat doet me denken aan die Franse videoclip van zo'n 10 jaar terug. Dat ging over een meisje van een jaar of 18 en haar jongere zusje. Dat waren sletjes. Dan gingen ze dansen in de disco en dan kregen ze thuis weer klappen enzo. Wel lekkere wijven. En ze rookten ook geloof ik.
Ah, dit nummer heb ik drie jaar geleden nog gehoord in een disco te Sozopol met blacklight, dikke maffiosi en een paaldanseres. De barman heette Bogdan.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Over geile clips waarin feitelijk niks gebeurt gesproken...Deze kwam vandaag nog langs op tv.
Ik ga nu slapen, LX. Welterusten.
Kom mijn hond eens een middagje lenen.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:50 schreef Quir het volgende:
Die dieren-traditie moet mij toch 's uitgelegd worden.
Oh, ze zijn ter compensatie?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kom mijn hond eens een middagje lenen.
Ik geloof dat ik je niet volg. Hij komt toch braaf naar zijn bazinnetje toegehold? (Toegegeven, ik stond ook als een gek 'HIERRRRRRRR' te roepen; er gaat een debiliserende werking uit van het baasschap.)quote:Op maandag 1 juni 2009 14:22 schreef Quir het volgende:
Het brave hondje van de dag. Of was 't juist positief bedoeld?
Mijn fout. Ik dacht dat het een willekeurige foto was.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je niet volg. Hij komt toch braaf naar zijn bazinnetje toegehold? (Toegegeven, ik stond ook als een gek 'HIERRRRRRRR' te roepen; er gaat een debiliserende werking uit van het baasschap.)
Vandaag is hij hartstikke lief. Gister heeft hij drie boeken verslonden.
Hij is HUGE!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef Lienekien het volgende:
Sinds de dame van het hondje alhier eens heeft bericht dat ze had geluncht met Dione de Graaff en dat Dione een heel groot hoofd heeft, roepen wij altijd 'wat heeft ze een groot hoofd!' als we Dione op televisie voorbij zien komen.
Working on it, beeer.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:07 schreef beeer het volgende:
Het hele idee van zo'n hondentraining is toch dat je hem met een minimaal gebaar of geluid tot de orde kunt roepen?
Blaffende honden hebben baasjes die het altijd getolereerd hebben.quote:Blaffende honden hebben meestal ook luidruchtige baasjes... of andersom eigenlijk.
Ja, daar had ik wel op gehoopt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:41 schreef Frollo het volgende:
Ja, wat dacht jij dan, dat ie zich meteen helemaal thuis zou voelen en direct zou gaan knuffelen en kopjes geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |