Aan de andere kant, je kunt je afvragen of het uitbrengen van die ene stem van mij nog wel in verhouding staat met de uren die het zou kosten om alle programma's door te lezen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:45 schreef Frollo het volgende:
Volgende keer begin ik echt, maar dan ook écht, op tijd alle programma's te lezen.
Oh, als dat al truttig is mogen jullie mij Mr. Trut himself noemen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:11 schreef Gellius het volgende:
Tsja, ik zie wel iets in gematigde, verstandige uitgangspunten. Volgens mij wordt de wereld daar beter van. Ouderwets en truttig van me natuurlijk, maar ja.
Ik noem dat 'blij'.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:14 schreef mane het volgende:
Truttig vind ik het kinderachtige toontje waarmee ze aan de kiezer in een soort 'soundbites' gaan vertellen wat de standpunten zijn met dan een foto erbij van zo'n overdreven lachend hoofd. Oh oh wat is Europa toch leuk! En daar mag je dan op stemmen.
Die van Zonnatura?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Gellius. Ik denk dat ik foute pijnboompitten heb gegeten.
Nu, je zal het niet geloven maar zie, ik was juist druk aan het pennen aan m'n essay waar ik uiteraard Huxley, Hayden-White, Hocquenghem en Hegel in had opgenomen, krijg ik een postbericht van mijn prof: 'Lieve JAM, denk eraan he! Geen Huxley, Hayden-White, Hocquenghem of Hegel! Die grappenmakers kennen we nu wel!' Nu, wat rest er dan nog he? Juist.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:44 schreef Gellius het volgende:
Waarom niet Huxley, Hayden-White, Hocquenghem of Hegel?
Een bruggenbouwer is wat we nodig hebben in Europa.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:26 schreef KP het volgende:
Wie heeft er nog stemadvies nodig als je gewoon kunt stemmen op de missing link tussen mens en longvis? Lijkt me toch duidelijk.
[ afbeelding ]!
Het is wel een zeer fijne kapitalist. Zo'n gezellige sigaren VVD'er die niet te beroerd is om zijn linkse collega politici lachend op de schouders te meppen nadat hij weer eens verkondigd heeft dat hij elke crimineel het liefste met zijn eigen jachtgeweer het land uit zou jagen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:26 schreef KP het volgende:
Wie heeft er nog stemadvies nodig als je gewoon kunt stemmen op de missing link tussen mens en longvis? Lijkt me toch duidelijk.
[ afbeelding ]!
Het is je bekend dat dat een christenhond is?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zelf heb ik overigens WEL op Wim vd Kamp gestemd.
Je kijkt dwars door me heen, I.R. Godverdomme, ik ben ook zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat het klinkt als een geluid dat je maakt bij het beffen?
Daar doet ie het om.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef broer het volgende:
[..]
Het is je bekend dat dat een christenhond is?
Een vriend van me stemt ook graag LibDem, volgens mij vindt hij het juist een pré dat zijn stem vast nergens terecht gaat komen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk dat ik maar LibDem ga stemmen aangezien dat uit alle stemwijzers kwam. Maar ik kan het allemaal erg relativeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |