Beeer had gelijk toen hij zei: 'Klaarkomen in het haar van dikke vrouwen.' De pech is alleen dat Gellius dat zelf nooit zal onderkennen, omdat hij zich altijd een stuk preutser voordoet dan hij eigenlijk is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef Lienekien het volgende:
JAM, wat is Gellius' grootste ambitie in dit leven?
quote:Het stereotype dat mannen zweren bij het maken van kutopmerkingen terwijl vrouwen dat helemaal niet kunnen waarderen, is van alle waarheden degene die ik elke dag het meest zie terugkomen.
Hé, kan jij spelfouten maken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:30 schreef JAM het volgende:
Trouwens, ik vind altijd dat Mainport zulke rare zinnen maakt. Ik begrijp er doorgaans geen hout van. Ik moet dat geoudehoer altijd tien keer opnieuw lezen om nu te ontcijferen welke woorden nu welke functie in de zin hebben. Dan ben ik daarmee klaar, dan heb ik het eindelijk ontcijfert en denk ik: 'Godverdomme, heb ik me daar nu zo voor zitten inspannen?'
Waarom load je dan niet 'ns een nieuw icoon up? Op deze manier ben je zo, tja, gezichtsloos en weet ik niet hoe ik je posts moet duiden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:29 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Goede vraag, Frollo. Mijn uploadicoon was ineens verdwenen en de server van mijn webicoon bestaat gans niet meer. Je zou kunnen zeggen dat ik mijn gezicht verloren ben. Je zou het ook niet kunnen zeggen. Maar het is wel zo. Ik ben mijn gezicht verloren.
Jij blijft maar wisselen van avatar, dat maakt het er ook niet duidelijker op. alhoewel m'neer meestal wat strengig kijkt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom load je dan niet 'ns een nieuw icoon up? Op deze manier ben je zo, tja, gezichtsloos en weet ik niet hoe ik je posts moet duiden.
Plus dat de afgebeelde figuur altijd Frollo is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:46 schreef Z het volgende:
[..]
Jij blijft maar wisselen van avatar, dat maakt het er ook niet duidelijker op. alhoewel m'neer meestal wat strengig kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |