Goede vraag, Frollo. Mijn uploadicoon was ineens verdwenen en de server van mijn webicoon bestaat gans niet meer. Je zou kunnen zeggen dat ik mijn gezicht verloren ben. Je zou het ook niet kunnen zeggen. Maar het is wel zo. Ik ben mijn gezicht verloren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef Frollo het volgende:
MeneerTim.
Tijd om aan je te vragen waarom jij eigenlijk geen usericon hebt.
Waarom heb jij eigenlijk geen usericon?
Ook waar het kutopmerkingen betreft heb je ordinaire vulgariteit en goede smaak.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:18 schreef Mainport het volgende:
Het stereotype dat mannen zweren bij het maken van kutopmerkingen terwijl vrouwen dat helemaal niet kunnen waarderen, is van alle waarheden degene die ik elke dag het meest zie terugkomen. Als dan een vrouw gesignaleerd wordt die hier wel in mee kan gaan, maakt dat haar direct populair, gewild en aantrekkelijk bij elke man.
Ik kan er niet om treuren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:13 schreef Mainport het volgende:
Sorry Lienekien, je zult het gewoon nooit begrijpen.
Gellius heet helemaal geen Gellius. Dat is alleen het alias dat hij op internet gebruikt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:24 schreef MeneerTim het volgende:
JAM, waarom heet Gellius Gellius?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |