Een bruggenbouwer is wat we nodig hebben in Europa.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:26 schreef KP het volgende:
Wie heeft er nog stemadvies nodig als je gewoon kunt stemmen op de missing link tussen mens en longvis? Lijkt me toch duidelijk.
[ afbeelding ]!
Het is wel een zeer fijne kapitalist. Zo'n gezellige sigaren VVD'er die niet te beroerd is om zijn linkse collega politici lachend op de schouders te meppen nadat hij weer eens verkondigd heeft dat hij elke crimineel het liefste met zijn eigen jachtgeweer het land uit zou jagen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:26 schreef KP het volgende:
Wie heeft er nog stemadvies nodig als je gewoon kunt stemmen op de missing link tussen mens en longvis? Lijkt me toch duidelijk.
[ afbeelding ]!
Het is je bekend dat dat een christenhond is?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zelf heb ik overigens WEL op Wim vd Kamp gestemd.
Je kijkt dwars door me heen, I.R. Godverdomme, ik ben ook zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat het klinkt als een geluid dat je maakt bij het beffen?
Daar doet ie het om.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:16 schreef broer het volgende:
[..]
Het is je bekend dat dat een christenhond is?
Een vriend van me stemt ook graag LibDem, volgens mij vindt hij het juist een pré dat zijn stem vast nergens terecht gaat komen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:54 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk dat ik maar LibDem ga stemmen aangezien dat uit alle stemwijzers kwam. Maar ik kan het allemaal erg relativeren.
Met het schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat de stemwijzer mijn stem aan onze peroxidepoliticus wilde toekennen. En dat zie ik dus echt niet zitten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef Gellius het volgende:
Wat zijn we toch een gemêleerd gezelschapje hier. Nu nog een Wilderiaan. Hebben we die?
Ik zie die stemwijzers vooral als een soort omgekeerde TomTom voor verkiezingen. Je geeft aan welke richting je uit wilt qua voorkeuren, en de stemwijzer zegt dan wat je bestemming zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:12 schreef Mainport het volgende:
Ik denk dat de macht van die stemwijzers flink onderschat wordt. Als zelfs de intellectuelen hier niet inzien hoe slecht die testjes zijn...
Ach, het is gewoon handig. Die ene stem van mij staat toch niet in verhouding met de uren die het zou kosten om alle programma's door te lezen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:12 schreef Mainport het volgende:
Ik denk dat de macht van die stemwijzers flink onderschat wordt. Als zelfs de intellectuelen hier niet inzien hoe slecht die testjes zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |