Autogekken en foto's van hun pauperbakken op hyves en dan mag jij ze een benaming geven, wat een service héquote:
Waar mensen zich druk om kunnen maken, tering zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:49 schreef Catrice het volgende:
[..]
Autogekken en foto's van hun pauperbakken op hyves en dan mag jij ze een benaming geven, wat een service hé
Dit.quote:
Dit is klaagbaak PUNTquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:53 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Waar mensen zich druk om kunnen maken, tering zeg.![]()
Er zit een kruisje rechtsboven in je scherm hoor
Nee, bij mij zit ie linksquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:55 schreef Catrice het volgende:
[..]
Dit is klaagbaak PUNT
dat kruisje zit bij jou ook rechtsboven hoor
Ja daarom, of wanneer ze bij merken in profiel: "renault megane" of "opel astra" zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef EvanStone het volgende:
Je zet toch ook geen foto's van fietsen op je Hyves terwijl je er dagelijks van gebruik maakt.
Iddquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:59 schreef LockonStratos het volgende:
idd zo treurig... en dan zie je een standaard opel astra, met nep xenon en wiper aids en dan staat er bij ' Mijn dikke getunede opel!1!!'_!
Nog nooit een fatsoenlijk fietsforum bezocht zeker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:57 schreef EvanStone het volgende:
Je zet toch ook geen foto's van fietsen op je Hyves terwijl je er dagelijks van gebruik maakt.
Ja, dat is echt supertriest. Die mensen hebben zo erg geen leven. Een auto op je hyves, hoe kom je erbij echt!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:47 schreef Catrice het volgende:
Hoe omschrijf jij mensen/families die allemaal autogek zijn en 50.000 foto's van hun auto of andere auto's op hun hyve pleuren?? En dan heb ik t niet eens over lexus of wat dan ook, maar gewoon Renault Meganes, Opel Astra's en mitsubishie's (hoe je t ook schrijft) van 10 jaar terug....
Ik noem ze tokkies en soms paupers. En jij?
wat heb jij er staan dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:01 schreef Catrice het volgende:
[..]
Ja daarom, of wanneer ze bij merken in profiel: "renault megane" of "opel astra" zetten.
Bah bah bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |