In een van de hotels waar ik geslapen heb waren ze helemaal ingericht op westerse toeristen: ze hadden wc-potten, van het plonstype. Maarrrr....
Hoe sluit je zo'n WC aan op een gat in de grond? De oplossing was even simpel als doeltreffend: zet de pot over het gat heen en ram met een hamer de onderkant eruit. Er zat overigen wel een waterspoeling op, die dus keurig door de nieuwe opening onderin de pot in het gat daaronder liep.
Moraal van het verhaal: als je niet wilt plonzen, neem dan een hamer mee en ram een gat onderin de pot. Het feit dat daar in de westerse toiletruimte geen gat onder zit in de vloer is een mooi probleem voor de persoon die na je komt!
[/vies verhaal]
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 12:15 schreef MaxiTitan het volgende:
De makers van die sites hebben echt teveel vrije tijd...
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 12:06 schreef kasper het volgende:
Ik vind zo'n WC met een plateau ook veel beter, dan kan je tenminste je 'werk' bewonderen.
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 12:31 schreef Zomerpeer het volgende:
ik was er zwaar van overtuigd dat ik een "grote boodschap" had gedaan, dus ik kijken : Niks.
?????? Dan ga je echt twijfelen aan jezelf, was dat boekje dan zo spannend??? Ik wil wel kunnen zien wat ik neerleg! Niet dat ik ff niet oplet en het zwemt er zomaar tussenuit.
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 17:34 schreef Sikke-Bosse het volgende:
Enige nadeel is dat je je drol niet meer kan bestuderen
quote:Volgens mij zijn de makers van die site niet de enige met teveel vrije tijd
Op maandag 17 februari 2003 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
Kun je tenminste zien wat je gepoept hebt
quote:Nee dan die vuile douche bak wc's in Frankrijk!
Op vrijdag 12 april 2002 13:08 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
En toch staan die potten vrijwel overal en kom je bijna nergens van die plateaupotten tegen.
In het eerste geval voorkomen ze grotendeels spoorvorming, in 't tweede geval de plons, zeker indien men ook nog iets naar voren leunt. In dat geval dient overigens wel de vorm van de pot dusdanig te zijn, dat niet uw ganse klokkenspel tegen de koude pot hangt. Dergelijke potten zijn meestal vormgegeven door sadistische vrouwen.
In de plateau-situatie verdient het bovendien aanbeveling om zodra de drop gemaakt is, even de lading weg te spoelen. Dit voorkomt stankoverlast. Daarna kan er uitgebreid gelezen en geveegd worden.
Het spreekt vanzelf dat de pot na gebruik even geïnspecteerd dient te worden, en netjes achtergelaten voor de volgende bezoeker.
Gooi eerst de halve wc rol in de pot zodat hij wat meer opvangt, en rol dan de andere halve rol over je hand zodat je lekker en vooral goed ken afvegen!
quote:Idd, echt goor.
Op vrijdag 12 april 2002 13:04 schreef Fling het volgende:
Moet je in de VS naar de WC gaan. Bij sommige WC's staat het water bijna tot aan de rand. Als je dan wat te comfortabel gaat zitten, hang je al met je kont in het water.
quote:hahaahha
Op dinsdag 18 februari 2003 13:36 schreef Cobol het volgende:
Ik vind scheten in een dieplader beter klinken, die hebben zeg maar een betere akoustiek
Dus als jij staat te pissen en moet een scheet laten, ga je dan zo snel mogelijk zitten om die mooie klank te horen
quote:Is jouw zak zo zwaar dan?
Op dinsdag 18 februari 2003 14:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Eén woord over de plateau-pot: Ballentikker!
die zie je in Belgie bija niet (of helemaal niet )
gewoon papier bij het water gooien, goed breed maken zodat het niet direct zinkt
en het vast komen te zitten is gewoon zever
je hebt zowiezo papier nodig (hoop ik voor jou toch) en dat gaat er mooi samen door
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 02:19 schreef APK het volgende:
Wat doen jullie allemaal moeilijk.
Als je niet wilt plonsen ga je toch gewoon met je gezicht naar de stortbak op de wc zitten.
Maar tip van de dag. Flikker er wat wc papier in. Dan plonst het niet
En nergens poep je zo lekker als thuis
quote:dat heb je heeeel suptiel verteld
Op woensdag 14 mei 2003 19:14 schreef Oosthoek het volgende:
Wat een afschuwelijk typisch Nederlandsche burgerlijke uitvinding die plateauplee. Doe mij maar een originele dieplader!Dan trekt die drol zichzelf er tenminste uit met z'n gewicht. Op zo'n plateau moet ik soms omhoog komen om vervolgens te voelen hoe de drol zich via je bilwang naar beneden glijdt *brr*
quote:Zijn je drollen 2 meter lang ofzo ?
Op woensdag 14 mei 2003 19:14 schreef Oosthoek het volgende:
Wat een afschuwelijk typisch Nederlandsche burgerlijke uitvinding die plateauplee. Doe mij maar een originele dieplader!Dan trekt die drol zichzelf er tenminste uit met z'n gewicht. Op zo'n plateau moet ik soms omhoog komen om vervolgens te voelen hoe de drol zich via je bilwang naar beneden glijdt *brr*
quote:Het gat waar alles in verdwijnt leek me ook aan de kleine kant.
Op vrijdag 12 april 2002 13:04 schreef Fling het volgende:
Moet je in de VS naar de WC gaan. Bij sommige WC's staat het water bijna tot aan de rand.
quote:Hoe ziet een US drol er dan uit
Op vrijdag 16 mei 2003 23:15 schreef Mes het volgende:[..]
Het gat waar alles in verdwijnt leek me ook aan de kleine kant.
Ik was in San Diego in het hotel wezen schijten en ja hoor, mijn Hollandse drol wilde niet met het papier door het gaatje. En het waterpeil stond op enige milimeters van de rand.
Fuck! Wat nu?
Toen heb ik een kleerhanger uit de kast gepakt, recht gebogen, de het hele zaakje door het gat heen gepropt. Onder luid gelach van de aanwezigen!
Na afloop de hanger weer recht gebogen en terug gehangen in de kast!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |