abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3806930
Dat is nou echt een van die dingen waar ik een ongelooflijke hekel aan heb: van die lekkere plons WC's.

Wie heeft dat ooit bedacht? Kom, laten we een wc maken zonder plateau zodat de drol lekker hard in het water valt.

Hoe dikker je drol hoe natter je kont. En om het nog net iets erger te maken, besluiten ze hier op kantoor van dat extreem dunne toilet papier te nemen, natte kont EN natte vingers, BAH!!! :rEn als je niet voorzichtig afveegt ga je zelfs totaal door het papiertje heen...

Zo, dat lucht op

Roses are red
Violets are funky
Thinking of you
Spanking my monkey
pi_3806974
dattis zodat de mensen die OOK op die wc's zijn horen dat je aan et poepen bent en ze dus vlug weg kunnen rennen voordat de deur opengaat
pi_3806994

herkenbaar

vrijdag 12 april 2002 @ 12:06:04 #4
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3807001
Ik vind zo'n WC met een plateau ook veel beter, dan kan je tenminste je 'werk' bewonderen.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_3807002
Wat ik doe?! Eerst een dot wcpapier in de wc plempen (eerst plassen), en dan heb je er geen last van
Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
pi_3807032
Die wc's zijn toch gemaakt om de stank minder erg te maken he? immers, alles wat onder water ligt dat ruik je niet meer, is wel wat frisser als je gasten in huis hebt ofzo...
niet dat ik graag op zo'n ding zou gaan zitten, maar goed...
pi_3807042
-----------------
Quote: Wat ik doe?! Eerst een dot wcpapier in de wc plempen (eerst plassen), en dan heb je er geen last van
-----------------

Dan zit in no-time de WC verstopt...dan krijg je lekkere dikke bruine stinkende papiermache

Roses are red
Violets are funky
Thinking of you
Spanking my monkey
  vrijdag 12 april 2002 @ 12:13:27 #8
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_3807101
quote:
-----------------
Quote: Wat ik doe?! Eerst een dot wcpapier in de wc plempen (eerst plassen), en dan heb je er geen last van
-----------------

Dan zit in no-time de WC verstopt...dan krijg je lekkere dikke bruine stinkende papiermache

Tja, IK hoef die lekkere dikke bruine stinkende papiermache er niet uit te gaan vissen. IK neem morgen gewoon een andere WC
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_3807133
ik zit te eten
hou dit topic ff van de active topic list af pls
  vrijdag 12 april 2002 @ 12:19:38 #10
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_3807213
ik vind die wc's juist veel fijner, bij die plateau plee's past het niet altijd tussen mijn uitgang en het plateau, dan moetje ff omhoog en voel je hem zo langs een en ander glijden
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_3807284
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 12:19 schreef Mobster273 het volgende:
ik vind die wc's juist veel fijner, bij die plateau plee's past het niet altijd tussen mijn uitgang en het plateau, dan moetje ff omhoog en voel je hem zo langs een en ander glijden
Excuse me???

In den beginne was er een gat.. toe makte men een gat met een deksel.. toen een plonsplee..
en toen (voor in het ziekenhuis) een met een plateautje.. (kun je inderdaad de drol bestuderen)...

It's evelution

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  vrijdag 12 april 2002 @ 12:29:59 #12
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3807387
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 12:19 schreef Mobster273 het volgende:
  vrijdag 12 april 2002 @ 12:31:58 #13
3003 Zomerpeer
...Geen gewone Peer!
pi_3807421
*hahahahaa* Kewl topic!

Ik vind plonsplee's ook niks. Ik was laatst ergens waar ze er ook 1 hadden, ik was er zwaar van overtuigd dat ik een "grote boodschap" had gedaan, dus ik kijken : Niks.
?????? Dan ga je echt twijfelen aan jezelf, was dat boekje dan zo spannend??? Ik wil wel kunnen zien wat ik neerleg! Niet dat ik ff niet oplet en het zwemt er zomaar tussenuit.

Pluspunt is wel dat het niet zo stinkt.

Er is een vacature voor een vriendje vrij
pi_3807597
quote:
Pluspunt is wel dat het niet zo stinkt
Voor dat stinken bestaan er ook al meerdere oplossingen:
Als de Aqua gel en one-touch dingen...even douwen en het ruikt weer als een roosje
Roses are red
Violets are funky
Thinking of you
Spanking my monkey
  vrijdag 12 april 2002 @ 12:43:51 #15
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_3807659
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 12:31 schreef Zomerpeer het volgende:
Pluspunt is wel dat het niet zo stinkt.
Van stank is nog nooit iemand doodgegaan.

Het lijkt wel dat iedereen tegen de "plons-wc" is.
Wordt het niet tijd voor een poll?

pi_3807685
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 12:06 schreef kasper het volgende:
Ik vind zo'n WC met een plateau ook veel beter, dan kan je tenminste je 'werk' bewonderen.
kijk maar eens op www.ratemypoo.com
over bewonderen gesproken...
pi_3807739
quote:
kijk maar eens op www.ratemypoo.com
GADVERDAMME Hoe kom je in godsnaam aan deze link dude !!!
Roses are red
Violets are funky
Thinking of you
Spanking my monkey
pi_3807997
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 12:47 schreef spanky_menky het volgende:

[..]

GADVERDAMME Hoe kom je in godsnaam aan deze link dude !!!

selfmade?
Poesuh zijn liev!
  vrijdag 12 april 2002 @ 13:04:46 #19
16976 Fling
Fan o' man
pi_3808055
Moet je in de VS naar de WC gaan. Bij sommige WC's staat het water bijna tot aan de rand. Als je dan wat te comfortabel gaat zitten, hang je al met je kont in het water.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  vrijdag 12 april 2002 @ 13:08:19 #20
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_3808127
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 12:43 schreef kasper het volgende:
Het lijkt wel dat iedereen tegen de "plons-wc" is.
En toch staan die potten vrijwel overal en kom je bijna nergens van die plateaupotten tegen.
The Internets, I needs it..
  vrijdag 12 april 2002 @ 15:34:38 #21
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_3810258
Moet je eens een keer in Italie of Frankrijk naar de plee gaan. Daar hebben ze een gat in de grond waar je boven moet hangen.
Plaats hier een Engelse quote die duidelijk maakt dat je een miskende intellectueel bent met een boeiende en diepgaande gedachtengang
pi_3810266
het is op de manier hoe je je drollen laat vallen, je moet namelijk iets meer naar voren zitten, dan valt je drol niet direct in het water waardoor je geen natte aars krijgt simpel
pi_3810687
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 15:34 schreef Baas het volgende:
Moet je eens een keer in Italie of Frankrijk naar de plee gaan. Daar hebben ze een gat in de grond waar je boven moet hangen.
Of in Azie. In China bijvoorbeeld. Daar heb je zelfs schijthuizen in hotels zonder privacy, netjes met zijn vijven naast elkaar. Het oude Rome is er niks bij.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 12 april 2002 @ 16:12:59 #24
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_3810828
volgens mij is de plateua plee echt een nederlandse uitvinding hoor. Volgens mij zijn wij hollanders de enige die de plonsplee niet als standaard gebruiken.
pi_3811280
Ik heb een hekel aan wc's met een plateua.
Soms is mijn drol zo groot dat ie ook aan de rand gaat kleven. Lekkere bende is het dan.

Ik kak ook nooit op mijn werk, alleen maar thuis.
Veel mensen hebben nog steeds de neiging om niet hun handen te wassen na een grote/kleine boodschap

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')