Wie heeft dat ooit bedacht? Kom, laten we een wc maken zonder plateau zodat de drol lekker hard in het water valt.
Hoe dikker je drol hoe natter je kont. En om het nog net iets erger te maken, besluiten ze hier op kantoor van dat extreem dunne toilet papier te nemen, natte kont EN natte vingers, BAH!!! :rEn als je niet voorzichtig afveegt ga je zelfs totaal door het papiertje heen...
Zo, dat lucht op
Dan zit in no-time de WC verstopt...dan krijg je lekkere dikke bruine stinkende papiermache
quote:Tja, IK hoef die lekkere dikke bruine stinkende papiermache er niet uit te gaan vissen. IK neem morgen gewoon een andere WC
-----------------
Quote: Wat ik doe?! Eerst een dot wcpapier in de wc plempen (eerst plassen), en dan heb je er geen last van
-----------------Dan zit in no-time de WC verstopt...dan krijg je lekkere dikke bruine stinkende papiermache
quote:Excuse me???
Op vrijdag 12 april 2002 12:19 schreef Mobster273 het volgende:
ik vind die wc's juist veel fijner, bij die plateau plee's past het niet altijd tussen mijn uitgang en het plateau, dan moetje ff omhoog en voel je hem zo langs een en ander glijden
In den beginne was er een gat.. toe makte men een gat met een deksel.. toen een plonsplee..
en toen (voor in het ziekenhuis) een met een plateautje.. (kun je inderdaad de drol bestuderen)...
It's evelution
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 12:19 schreef Mobster273 het volgende:
ik vind die wc's juist veel fijner, bij die plateau plee's past het niet altijd tussen mijn uitgang en het plateau, dan moetje ff omhoog en voel je hem zo langs een en ander glijden
Ik vind plonsplee's ook niks. Ik was laatst ergens waar ze er ook 1 hadden, ik was er zwaar van overtuigd dat ik een "grote boodschap" had gedaan, dus ik kijken : Niks.
?????? Dan ga je echt twijfelen aan jezelf, was dat boekje dan zo spannend??? Ik wil wel kunnen zien wat ik neerleg! Niet dat ik ff niet oplet en het zwemt er zomaar tussenuit.
Pluspunt is wel dat het niet zo stinkt.
quote:Voor dat stinken bestaan er ook al meerdere oplossingen:
Pluspunt is wel dat het niet zo stinkt
quote:Van stank is nog nooit iemand doodgegaan.
Op vrijdag 12 april 2002 12:31 schreef Zomerpeer het volgende:
Pluspunt is wel dat het niet zo stinkt.
Het lijkt wel dat iedereen tegen de "plons-wc" is.
Wordt het niet tijd voor een poll?
quote:kijk maar eens op www.ratemypoo.com
Op vrijdag 12 april 2002 12:06 schreef kasper het volgende:
Ik vind zo'n WC met een plateau ook veel beter, dan kan je tenminste je 'werk' bewonderen.
quote:selfmade?
Op vrijdag 12 april 2002 12:47 schreef spanky_menky het volgende:[..]
GADVERDAMME
Hoe kom je in godsnaam aan deze link dude !!!
quote:En toch staan die potten vrijwel overal en kom je bijna nergens van die plateaupotten tegen.
Op vrijdag 12 april 2002 12:43 schreef kasper het volgende:
Het lijkt wel dat iedereen tegen de "plons-wc" is.
quote:Of in Azie. In China bijvoorbeeld. Daar heb je zelfs schijthuizen in hotels zonder privacy, netjes met zijn vijven naast elkaar. Het oude Rome is er niks bij.
Op vrijdag 12 april 2002 15:34 schreef Baas het volgende:
Moet je eens een keer in Italie of Frankrijk naar de plee gaan. Daar hebben ze een gat in de grond waar je boven moet hangen.
Ik kak ook nooit op mijn werk, alleen maar thuis.
Veel mensen hebben nog steeds de neiging om niet hun handen te wassen na een grote/kleine boodschap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |