quote:
Naad.quote:
ik wet nergens vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Blawh het volgende:
Vannacht was je ook aardig op dreef trouwens Wouter.
of he kump net onder ne kei vedanquote:
TOF! is soms ook niet te volgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:15 schreef Robinhoo het volgende:
Robinho, yeah tricks.
maarehh ik snap niks van jullie
tiek = Misstique = mod van STAquote:
Je had het over FB, om het topic dicht te kegelen. Mod van STA is Misstique = Tiek.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:15 schreef Robinhoo het volgende:
Robinho, yeah tricks.
maarehh ik snap niks van jullie
Nog paar post en dan lopen we voor op het andere topic. Dat pwnd.quote:
dat klopt dan weer welquote:
Ooh, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je had het over FB, om het topic dicht te kegelen. Mod van STA is Misstique = Tiek.
Laten we dat maar doen dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nog paar post en dan lopen we voor op het andere topic. Dat pwnd.
Tiek is capabel genoeg om het alleen te fixen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh, dat wist ik niet.
Heeft STA maar 1 mod ?
Zozo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tiek is capabel genoeg om het alleen te fixen.
dat is altijd zoquote:
Van 't padje? Met skippy gezopen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zozo.
Nouja, ik kan FB niet vinden, ben verdwaald.
Tiek is er toch niet meer denk ikquote:
staat bovenaan bij de sticky topicsquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zozo.
Nouja, ik kan FB niet vinden, ben verdwaald.
moah, daar weet je niks vanquote:
weet ik, maar ik ben bezopenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
staat bovenaan bij de sticky topics
Ja, dan is deze al laaaaaaang dicht. Heb morgen vrij dus. Ga 7 uur eruit om hier te spammen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Morgen vast wel weer, maar dan ist al te laat.
Bier.quote:
7 uur pas?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, dan is deze al laaaaaaang dicht. Heb morgen vrij dus. Ga 7 uur eruit om hier te spammen.
7 UUR 'S MORGENS HE !!!!quote:
nee, elk nummer moet er zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef Blawh het volgende:
Wat doen we als die andere vol is, 192 overslaan?
kun je beter vannacht doorgaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja, dan is deze al laaaaaaang dicht. Heb morgen vrij dus. Ga 7 uur eruit om hier te spammen.
Vraag maar aan Gijsquote:
quote:
Mag niet van de baas van mijn huis.quote:
Ik meende het ook niequote:
Heb hem al een tijdje op msn ja.quote:
Ik weet ook waar zijn huis woont.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb hem al een tijdje op msn ja.
We praten vaakHij weet waar ik woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |