Het is je vergeven. En kusje omdat jij het bent.quote:
Ja, had daarna alleen nog een toets!quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gefeliciteerd
maar was dat niet al nadat je scriptie goed was?
Jeejquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is je vergeven. En kusje omdat jij het bent.![]()
![]()
Maar nu moet ik toch echt eens naar bed. Anders zit ik morgen helemaal lam naar zo'n vraag over criminaliteit en strafrecht te staren. Nog lammer dan normaal dan hč?
okquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, had daarna alleen nog een toets!
Moet alleen nog een stage inhalen, maar kwa studeren en toetsen maken en alles ben ik helemaal klaar
slaap lekker en succes morgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is je vergeven. En kusje omdat jij het bent.![]()
![]()
Maar nu moet ik toch echt eens naar bed. Anders zit ik morgen helemaal lam naar zo'n vraag over criminaliteit en strafrecht te staren. Nog lammer dan normaal dan hč?
Nee, maar wel klaar met studeren. En volgens mn mentor ook wel afgestudeerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok
dus je bent nog niet helemaal geslaagd
slaap lekkerquote:
mangs waquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tenzij Wouter nu toch gaat helpen.
het moet toch niet gekker wordenquote:
Goed manquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het moet toch niet gekker worden
aan de drank?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat moet perongeluk zijn gegaan. Of ik doe dingen die ik zelf niet eens door heb.
nouja, gesprekquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed man
Heb ik in ieder geval een gespreksmaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |