ik heb d'r geen last van. vind het wel grappig dat ie zo schud.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hm, stiekem slaap ik nog steeds niet.
Zag net dit plaatje:
[ afbeelding ]
Stom is dat, het is doodstil in mn kamer, en elke keer alstie neerkomt, hoor ik m dreunen in mn hoofd. Is dat een of andere connectie tussen mijn ogen, hersenen en oren? Of is het gewoon verbeelding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:17 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga naar bed addios
slaap lekker skipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
slaap lekker skipJe lakens liggen onder je bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Als je ogen iets hard zien neer komen, dan gaat dat vaak vergezeld met gedreun. Op een gegeven moment zijn je hersenen daar zo op ingesteld, dat je dénkt dat je gedreun hoort, ook al zie je alleen die hoogspanningskabel hard neerkomen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hm, stiekem slaap ik nog steeds niet.
Zag net dit plaatje:
[ afbeelding ]
Stom is dat, het is doodstil in mn kamer, en elke keer alstie neerkomt, hoor ik m dreunen in mn hoofd. Is dat een of andere connectie tussen mijn ogen, hersenen en oren? Of is het gewoon verbeelding?
Klinkt wel logischquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als je ogen iets hard zien neer komen, dan gaat dat vaak vergezeld met gedreun. Op een gegeven moment zijn je hersenen daar zo op ingesteld, dat je dénkt dat je gedreun hoort, ook al zie je alleen die hoogspanningskabel hard neerkomen.
Zeker weten doe ik het niet trouwens, maar het lijkt me een aannemelijke theorie.
voor de rest inderdaad wel aannemelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als je ogen iets hard zien neer komen, dan gaat dat vaak vergezeld met gedreun. Op een gegeven moment zijn je hersenen daar zo op ingesteld, dat je dénkt dat je gedreun hoort, ook al zie je alleen die hoogspanningskabel mast hard neerkomen.
Zeker weten doe ik het niet trouwens, maar het lijkt me een aannemelijke theorie.
ik vergeef het jequote:
nee, jij dan?quote:
nee nietquote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |