ein-de-lijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen naar de kapper, dat lange haar geet d'r af
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:10 schreef Samzz het volgende:
Hoi Vriendjes
Voetbal is niet het belangrijkste op de wereld, Christiaan
Beetje meer vertrouwen in ons jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ja, ja... mannen die hun woord houden? Geloof er niks van
Ga jij ook zo rondlopen als Ditta?quote:Ik ga morgen langs de H&M, de nieuwe DAA collectie is er, en ik ben weg van die van Ditta en Katy
Nou, tis niks meer, te droog, dood, pluizig en heb een strokopquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
..... Wát?
Waarom? Nooit meer headbangen?
Doe dan de kop kaal!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou, tis niks meer, te droog, dood, pluizig en heb een strokop
Ik blijf uiteraard wel headbangen, alleen nu met kort haar
Je moet je haar natuurlijk wel goed verzorgen hequote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou, tis niks meer, te droog, dood, pluizig en heb een strokop
Ik blijf uiteraard wel headbangen, alleen nu met kort haar
Gast, dan ben ik net een kankerpatiëntjequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast, dan ben ik net een kankerpatiëntje
Hmmmm...hmmm........hmm ok , als jij 't zegtquote:
Neeeee niet doen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:46 schreef Samzz het volgende:
Geloof mij nu maar als ik het zeg
Mijn pa en ma vinden datik naar de kapper moet. Alles eraf. Maar ik durf niet.
Goedzoquote:
Het is trouwens 8 a 9 miljoen hoor wat ze ontvangen als ze doorgaan volgend seizoenquote:
Lolwut?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ohjaaaaa voetbalquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:24 schreef Rikketik het volgende:
Zo, Barca-shirtje aan, Barca-sjaaltje om. Nu eigenlijk alleen nog een spijker in de muur meppen om mijn Barca-vaantje aan op te hangen.
bluf van die spijkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:24 schreef Rikketik het volgende:
Zo, Barca-shirtje aan, Barca-sjaaltje om. Nu eigenlijk alleen nog een spijker in de muur meppen om mijn Barca-vaantje aan op te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |