== Avatars: ==quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
jjstyle333 = Joost
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Maak eens ander rooster danquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, donderdag ben ik weer bij mn meisje
Morgen moet ik wel werken. En dan zondag weer
Ik kan niet op donderdagquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maak eens ander rooster dan
Donderdag de laatste training
Vind 1 á 2 keer in de week al vaak zatquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan niet op donderdagAangezien ik dan zelf training heb
Maar kom zelf dan eens op een andere dag.
Hahaquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Vind 1 á 2 keer in de week al vaak zat
neequote:
Jij en ik hebben mod-rechten. ( niet doorvertellen )quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig, dan kan ik in deze niet meer posten
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij en ik hebben mod-rechten. ( niet doorvertellen )
Wat, echt ???? Ik dacht dat we al in de groepsfase zaten.quote:
Als jullie dat toch halen, 15 extra miljoenen ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat, echt ???? Ik dacht dat we al in de groepsfase zaten.
Hehe, ik wist het wel hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:55 schreef Mdrop het volgende:
De competitie is daar niet sterk genoeg voor.
Zeker fijn, Dat is dus gewoon een "Arnautovic"quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als jullie dat toch halen, 15 extra miljoenen ofzo.
half uurtje en dan moet ik werkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nog maar een paar uur en dan Barcelona - Man U![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
half uurtje en dan moet ik werken
nee, we hebben geen tv op het werkquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zuur voor jeMaar je hebt vast en zeker wel de tv aan daar
idd, paarden ftwquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:10 schreef Samzz het volgende:
Hoi Vriendjes
Voetbal is niet het belangrijkste op de wereld, Christiaan
ein-de-lijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen naar de kapper, dat lange haar geet d'r af
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:10 schreef Samzz het volgende:
Hoi Vriendjes
Voetbal is niet het belangrijkste op de wereld, Christiaan
Beetje meer vertrouwen in ons jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ja, ja... mannen die hun woord houden? Geloof er niks van
Ga jij ook zo rondlopen als Ditta?quote:Ik ga morgen langs de H&M, de nieuwe DAA collectie is er, en ik ben weg van die van Ditta en Katy
Nou, tis niks meer, te droog, dood, pluizig en heb een strokopquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
..... Wát?
Waarom? Nooit meer headbangen?
Doe dan de kop kaal!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou, tis niks meer, te droog, dood, pluizig en heb een strokop
Ik blijf uiteraard wel headbangen, alleen nu met kort haar
Je moet je haar natuurlijk wel goed verzorgen hequote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou, tis niks meer, te droog, dood, pluizig en heb een strokop
Ik blijf uiteraard wel headbangen, alleen nu met kort haar
Gast, dan ben ik net een kankerpatiëntjequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast, dan ben ik net een kankerpatiëntje
Hmmmm...hmmm........hmm ok , als jij 't zegtquote:
Neeeee niet doen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:46 schreef Samzz het volgende:
Geloof mij nu maar als ik het zeg
Mijn pa en ma vinden datik naar de kapper moet. Alles eraf. Maar ik durf niet.
Goedzoquote:
Het is trouwens 8 a 9 miljoen hoor wat ze ontvangen als ze doorgaan volgend seizoenquote:
Lolwut?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ohjaaaaa voetbalquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:24 schreef Rikketik het volgende:
Zo, Barca-shirtje aan, Barca-sjaaltje om. Nu eigenlijk alleen nog een spijker in de muur meppen om mijn Barca-vaantje aan op te hangen.
bluf van die spijkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:24 schreef Rikketik het volgende:
Zo, Barca-shirtje aan, Barca-sjaaltje om. Nu eigenlijk alleen nog een spijker in de muur meppen om mijn Barca-vaantje aan op te hangen.
rood met blauwe shirtjes?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik doe geen voetbal uitspraken meer!
Maar ik heb wel 50 euro op die ene met die rode shirtjes gezet
zelfs ik wist datquote:
Trustenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo lekker douchen en naar bed
Trusten liefjes
trustenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo lekker douchen en naar bed
Trusten liefjes
Ik gun het Barca wel, alleen jammer dat Man U niet gewoon hun (grote) kansen afmaken. Daar gaat m'n poen hehequote:
Britten blijven voor de brittenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik gun het Barca wel, alleen jammer dat Man U niet gewoon hun (grote) kansen afmaken. Daar gaat m'n poen hehe
inderdaad wat een vuile hond.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar was die rode kaart voor Scholes?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
inderdaad wat een vuile hond.
maja barca![]()
!!
ik heb d'r geen last van. vind het wel grappig dat ie zo schud.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hm, stiekem slaap ik nog steeds niet.
Zag net dit plaatje:
[ afbeelding ]
Stom is dat, het is doodstil in mn kamer, en elke keer alstie neerkomt, hoor ik m dreunen in mn hoofd. Is dat een of andere connectie tussen mijn ogen, hersenen en oren? Of is het gewoon verbeelding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:17 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga naar bed addios
slaap lekker skipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
slaap lekker skipJe lakens liggen onder je bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Als je ogen iets hard zien neer komen, dan gaat dat vaak vergezeld met gedreun. Op een gegeven moment zijn je hersenen daar zo op ingesteld, dat je dénkt dat je gedreun hoort, ook al zie je alleen die hoogspanningskabel hard neerkomen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hm, stiekem slaap ik nog steeds niet.
Zag net dit plaatje:
[ afbeelding ]
Stom is dat, het is doodstil in mn kamer, en elke keer alstie neerkomt, hoor ik m dreunen in mn hoofd. Is dat een of andere connectie tussen mijn ogen, hersenen en oren? Of is het gewoon verbeelding?
Klinkt wel logischquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als je ogen iets hard zien neer komen, dan gaat dat vaak vergezeld met gedreun. Op een gegeven moment zijn je hersenen daar zo op ingesteld, dat je dénkt dat je gedreun hoort, ook al zie je alleen die hoogspanningskabel hard neerkomen.
Zeker weten doe ik het niet trouwens, maar het lijkt me een aannemelijke theorie.
voor de rest inderdaad wel aannemelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als je ogen iets hard zien neer komen, dan gaat dat vaak vergezeld met gedreun. Op een gegeven moment zijn je hersenen daar zo op ingesteld, dat je dénkt dat je gedreun hoort, ook al zie je alleen die hoogspanningskabel mast hard neerkomen.
Zeker weten doe ik het niet trouwens, maar het lijkt me een aannemelijke theorie.
ik vergeef het jequote:
nee, jij dan?quote:
nee nietquote:
Neequote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo. Wanhoopskreet bij Wouter achtergelaten op msn.
Ach, het heeft tenminste geholpenquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het moet toch niet gekker worden
rustig, mensquote:
quote:
Succes alvast en slaap lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ga slapen, luitjes. Morgenochtend examen Maatschappijleer, wel de laatste uit mijn middelbare schoolcarričre als het goed is.Truste!
moet je daar tegenwoordig ook al examen in doen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ga slapen, luitjes. Morgenochtend examen Maatschappijleer, wel de laatste uit mijn middelbare schoolcarričre als het goed is.Truste!
Wel als je maatschappijleer 2 hebt gekozen als extra vak. 1 sluit je af in de vierde of zo, 2 is zo'n geil verdiepingsvak. Bij nader inzien had ik beter M&O kunnen kiezen of zo, maar goed.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je daar tegenwoordig ook al examen in doen?
Op welke school zit je trouwens? Zuid toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wel als je maatschappijleer 2 hebt gekozen als extra vak. 1 sluit je af in de vierde of zo, 2 is zo'n geil verdiepingsvak. Bij nader inzien had ik beter M&O kunnen kiezen of zo, maar goed.
Oh, grapje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:09 schreef Rikketik het volgende:
Nee joh, het ROC. Volwassenenonderwijs de gekstah!
die worden nog bijgehoudenquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Worden de dagcijfers nog bijgehouden eigenlijk?
Weet niet waarom, maar ik dacht dat je VMBO-T deed. Sorryquote:
ergens in GCquote:
Ik ga vanavond wel een keertje koekeloerenquote:
joahquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt het voor me opgezocht![]()
forum vol maken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
helpen met forum vol maken? Lig in me nest, vanaf mobiel
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
helpen met forumtopic vol maken? Lig in me nest, vanaf mobiel
Als je daarna maar terug komtquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:15 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet heel even de auto van het oprit afzetten, anders moet ik er morgen heel vroeg uit
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet niet waarom, maar ik dacht dat je VMBO-T deed. Sorry
Haha, oke. Sorryquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ben ver afgegleden, maar niet zo ver.
Die goeie ouwe tijd op het gymnasium.
dat ben ikquote:
ben d'r weerquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je daarna maar terug komt
niet echt haha. Jou snelheid al helemaal nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan je mobiel onze snelheid wel aan dan?
Haha. Dus je leest deze post, en dan is het topic alweer dichtquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
niet echt haha. Jou snelheid al helemaal niet
quote:
ik heb daar ook nog wel iets voorquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga heel even mijn flesje vullen met water. Heb een droge mond
Het is je vergeven. En kusje omdat jij het bent.quote:
Ja, had daarna alleen nog een toets!quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gefeliciteerd
maar was dat niet al nadat je scriptie goed was?
Jeejquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is je vergeven. En kusje omdat jij het bent.![]()
![]()
Maar nu moet ik toch echt eens naar bed. Anders zit ik morgen helemaal lam naar zo'n vraag over criminaliteit en strafrecht te staren. Nog lammer dan normaal dan hč?
okquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, had daarna alleen nog een toets!
Moet alleen nog een stage inhalen, maar kwa studeren en toetsen maken en alles ben ik helemaal klaar
slaap lekker en succes morgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is je vergeven. En kusje omdat jij het bent.![]()
![]()
Maar nu moet ik toch echt eens naar bed. Anders zit ik morgen helemaal lam naar zo'n vraag over criminaliteit en strafrecht te staren. Nog lammer dan normaal dan hč?
Nee, maar wel klaar met studeren. En volgens mn mentor ook wel afgestudeerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok
dus je bent nog niet helemaal geslaagd
slaap lekkerquote:
mangs waquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tenzij Wouter nu toch gaat helpen.
het moet toch niet gekker wordenquote:
Goed manquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het moet toch niet gekker worden
aan de drank?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat moet perongeluk zijn gegaan. Of ik doe dingen die ik zelf niet eens door heb.
nouja, gesprekquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed man
Heb ik in ieder geval een gespreksmaatje.
Nee, ik heb toch echt water in mn flesje gedaanquote:
en ondertussen dik aan de jeneverquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch echt water in mn flesje gedaan
vertelquote:
Nee. Ik weet zeker dat het water isquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ondertussen dik aan de jenever
Verjaardag van mn beste vriendinnetje. En uit natuurlijk!quote:
dan is het goed.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik weet zeker dat het water is
altijd feestquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verjaardag van mn beste vriendinnetje. En uit natuurlijk!
* TheGirlNextDoor neemt nog een slok.quote:
in November?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wouter, wanneer ga je een keertje mee uit naar Atak?
Is dat op een zaterdag?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in November?
dan komt Behemoth in Atak
* rulerofdeath pakt een kanon uit de koelkastquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor neemt nog een slok.
Veel plezierquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath pakt een kanon uit de koelkast
dacht het nietquote:
dankquote:
Zonde. Anders had ik je aangeraden in de X-it te blijven!quote:
wat is dat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonde. Anders had ik je aangeraden in de X-it te blijven!
De uitgaansgelegenheid van Atak elke zaterdagquote:
* rulerofdeath knalt Nathalie op d'r billenquote:
Alweer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath knalt Nathalie op d'r billen
ok,quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De uitgaansgelegenheid van Atak elke zaterdag
Waar ga jij wel uit dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok,
ik kom normaal gesproken op zaterdags niet in Enschede
zoals nu zijn de zomerfeesten weer begonnen en die hebben me afgelopen weekend gruwelijk veel geld gekostquote:
je hebt me doorquote:
Ahh, kijk aanquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoals nu zijn de zomerfeesten weer begonnen en die hebben me afgelopen weekend gruwelijk veel geld gekost
quote:
Hm, zonde.quote:
en aankomend weekend is pinksterfeesten in Beckumquote:
tjah, maar ik heb geen zin om de bob te spelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, zonde.
Moet je echt een keer doen!
Kun je Lamzak_ ook een keer meeten!
lukt oons dat?quote:
gewoon deurgoanquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij redden we dat niet. Opschuiven naar 1.45 dan maar?
Dan ga je met de busquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, maar ik heb geen zin om de bob te spelen
om om 0:00 uur weer terug te gaan?quote:
nee hej, joah kuj krieg'nquote:
Nee. Zondag 's ochtends.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om om 0:00 uur weer terug te gaan?
nee, topic volquote:
geet dat zolang vedan?quote:
is goedquote:
bienoaquote:
en minder dan 10 postsquote:
Beetje jammer. 1.45 redden we daarentegen makkelijk.quote:
zat, misschien ok nog wal in de 1:40quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje jammer. 1.45 redden we daarentegen makkelijk.
1:41 denk ik dan tochquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |