abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:45:53 #201
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_69475431
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:29 schreef Nizno het volgende:

[..]

waarschijnlijk dat als je vrouw er mee zou stoppen dat jij het ineens wel handig vindt.
Dan zoek je toch een nieuwe vrouw
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:46:18 #202
65960 sanger
pi_69475439
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:29 schreef Fogel het volgende:

[..]

Hier is het andersom, ik wil er een maar mijn vrouw niet.
Vindt je het gek? Als ze daar al topless volleyballen......
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 23:48:04 #203
45833 crew  Fogel
pi_69475496
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:46 schreef sanger het volgende:

[..]

Vindt je het gek? Als ze daar al topless volleyballen......
Mhh, goed punt, maar het schoonmaken wordt natuurlijk gedaan terwijl we beiden op het werk zijn dus dat schiet niet op.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  woensdag 27 mei 2009 @ 23:53:11 #204
65960 sanger
pi_69475676
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:48 schreef Fogel het volgende:

[..]

Mhh, goed punt, maar het schoonmaken wordt natuurlijk gedaan terwijl we beiden op het werk zijn dus dat schiet niet op.
Bewakingscamera's

Overigens hebben we het wel eens over een schoonmaakster gehad. En ook besloten er 1 te nemen. Alleen hebben we nooit "gezocht"
pi_69475846
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:43 schreef Five_Horizons het volgende:
Voor klussen die ik zelf eenvoudig kan doen, ga ik echt geen aannemer inhuren. Ik vind het ook nog eens leuk en in de tijd dat ik bezig ben, zou ik echt geen dingen doen die me geld op zouden leveren. Het is niet alleen maar werk
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je met iets bezig bent. Als je de hele avond bezig bent met 1 plafondplaat en het dan nog niet voor elkaar krijgt, is het misschien slimmer om het te laten doen.
pi_69475945
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Light het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je met iets bezig bent. Als je de hele avond bezig bent met 1 plafondplaat en het dan nog niet voor elkaar krijgt, is het misschien slimmer om het te laten doen.

Ik bel even de aannemer voor een plafondplaatje.....

Dat kost dan net wat meer dan ik zou kunnen verdienen.... (en ik ga 's avonds vast wel werken, denk ik....)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 00:07:03 #207
45833 crew  Fogel
pi_69476025
Je verdient niet genoeg
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_69476057
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:07 schreef Fogel het volgende:
Je verdient niet genoeg
Neuh... ik werk niet 's avonds.....
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 00:10:08 #209
45833 crew  Fogel
pi_69476104
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Neuh... ik werk niet 's avonds.....
Je geeft mensen ook hier hypotheekadvies 's avonds... verdient alleen niet zo goed.
pi_69476160
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je geeft mensen ook hier hypotheekadvies 's avonds... verdient alleen niet zo goed.
Da's m'n werk dan ook niet
  donderdag 28 mei 2009 @ 00:12:29 #211
65960 sanger
pi_69476176
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:59 schreef Light het volgende:

[..]

Dan weet je juist voor de volgende keer hoe het moet
pi_69476200
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:12 schreef sanger het volgende:

[..]

Dan weet je juist voor de volgende keer hoe het moet
Nooit meer!

De volgende keer láát ik het doen
  donderdag 28 mei 2009 @ 00:17:15 #213
65960 sanger
pi_69476289
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:13 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nooit meer!

De volgende keer láát ik het doen

Als ik klaar ben met mijn huis dan wordt het alweer tijd om te verhuizen of ergens een vakantiehuisje bouwen
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 00:17:41 #214
45833 crew  Fogel
pi_69476300
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:12 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Da's m'n werk dan ook niet
Je bent (of was?) toch financieel adviseur op het gebied van (voornamelijk) hypotheken?
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 00:18:25 #215
45833 crew  Fogel
pi_69476322
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:17 schreef sanger het volgende:

[..]

Als ik klaar ben met mijn huis dan wordt het alweer tijd om te verhuizen of ergens een vakantiehuisje bouwen
Het volgende huis laat ik ook weer bouwen. Vakantiehuis zie ik het nut niet van.
pi_69476358
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:17 schreef Fogel het volgende:

[..]

Je bent (of was?) toch financieel adviseur op het gebied van (voornamelijk) hypotheken?
Ik was dat tot enkele jaren geleden

Ik hou me wel (niet beroepsmatig) nog steeds bezig met het vakgebied, volg cursussen, opleidingen (FFP) en hou m'n diploma's geldig. Ik deed (en hou me nog steeds bezig) overigens financiële planning.
  donderdag 28 mei 2009 @ 00:23:37 #217
65960 sanger
pi_69476454
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef Fogel het volgende:

[..]

Het volgende huis laat ik ook weer bouwen.
Volgende wil ik eigenlijk zelf doen. Maar dan moet ik eerst ergens een lap grond zien te krijgen
quote:
Vakantiehuis zie ik het nut niet van.
Lekker relaxed een biertje drinken in je buitenhuisje (ofzo)
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 00:26:57 #218
45833 crew  Fogel
pi_69476532
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:23 schreef sanger het volgende:

[..]

Volgende wil ik eigenlijk zelf doen. Maar dan moet ik eerst ergens een lap grond zien te krijgen
[..]

Lekker relaxed een biertje drinken in je buitenhuisje (ofzo)
Lap grond "krijgen" zal niet makkelijk zijn... kopen moet lukken

Bier drinken kan ik ook thuis, in hotels en in gehuurde/geleende vakantiehuizen.
pi_69476565
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:23 schreef sanger het volgende:

[..]

[..]
Precies..... dat zou ik ook wel willen, maar ik wil er wel graag op vooruit gaan en in de gemiddelde nieuwbouwwijk waar je dan e-ven-tu-eel een klein stukje grond (met de buren op 3 meter ) zou kunnen krijgen, ga ik dat gewoonweg niet.

Ik heb eigenlijk al opgegeven dat tegen een normale prijs iets wordt, dus mocht ik ooit verhuizen, dan wordt het een huis ergens in de polder.... dan maar niet nieuw of stiekem toch het buitenland , maar dat ziet Loena ook echt niet zitten. Voorlopig zitten we hier nog wel best, geloof ik......
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 00:29:55 #220
45833 crew  Fogel
pi_69476616
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:19 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik was dat tot enkele jaren geleden

Ik hou me wel (niet beroepsmatig) nog steeds bezig met het vakgebied, volg cursussen, opleidingen (FFP) en hou m'n diploma's geldig. Ik deed (en hou me nog steeds bezig) overigens financiële planning.
Ik moet me helaas ook af en toe met budgetten bezig houden maar probeer het zoveel mogelijk aan de secretaresse of economiafdeling over te laten.
Declaratieformulieren bij mij inleveren is standaard een "OK" terugkrijgen, ik ga er vanuit dat mijn collegas eerlijk zijn.
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 00:30:56 #221
45833 crew  Fogel
pi_69476639
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Precies..... dat zou ik ook wel willen, maar ik wil er wel graag op vooruit gaan en in de gemiddelde nieuwbouwwijk waar je dan e-ven-tu-eel een klein stukje grond (met de buren op 3 meter ) zou kunnen krijgen, ga ik dat gewoonweg niet.

Ik heb eigenlijk al opgegeven dat tegen een normale prijs iets wordt, dus mocht ik ooit verhuizen, dan wordt het een huis ergens in de polder.... dan maar niet nieuw of stiekem toch het buitenland , maar dat ziet Loena ook echt niet zitten. Voorlopig zitten we hier nog wel best, geloof ik......
In Noorwegen is plek genoeg
  donderdag 28 mei 2009 @ 00:31:34 #222
65960 sanger
pi_69476654
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:26 schreef Fogel het volgende:

[..]

Lap grond "krijgen" zal niet makkelijk zijn... kopen moet lukken [/qoute]

Ik hoopte altijd op een dikke erfenis. Maar mijn vader liet me alleen een kindsdeel na waar ik nog niet eens over mag beschikken

[quote]
Bier drinken kan ik ook thuis, in hotels en in gehuurde/geleende vakantiehuizen.
Thuis snap ik, maar das geen gevoel van wegzijn. En een eigen vakantiehuis heeft als voordeel dat je er altijd heen kan zonder extra kosten
pi_69476660
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:30 schreef Fogel het volgende:

[..]

In Noorwegen is plek genoeg
Lijkt me een prachtig land, trouwens..... niet om er zelf te wonen, overigens.
pi_69476672
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Thuis snap ik, maar das geen gevoel van wegzijn. En een eigen vakantiehuis heeft als voordeel dat je er altijd heen kan zonder extra kosten
Maar je zit natuurlijk wel gebonden..... je 'moet' er wel heen, qua vakantie, anders vind je het misschien 'zonde'.
  donderdag 28 mei 2009 @ 00:33:18 #225
65960 sanger
pi_69476679
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:28 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Hier in het dorp kun je nog redelijk wat kopen, vrijstaand. Alleen krijg je geen sloopvergunning en bouwvergunning....

Voorlopig blijf ik ook zitten. Halfvrijstaand (hoekhuis ) en lekker rustige buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')