Er zijn wel regels met betrekking tot bouwen totaan de erfgrens, maar die ken ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef Light het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen of je dat wel wilt. Als je de straat op wilt rijden en je hebt een schutting van 1,80 meter tot aan de straat, dan moet je zo ongeveer mindden op straat staan voordat je kunt zien of er verkeer aan komt. Niet echt handig dus.
Laten we het eens uitrekenen danquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Duh, als je die niet hebt kan je voor 20k¤ toch nog redelijk vaak weg, als je dichtbij blijft waarschijnlijk vaker dan wanneer je ver weg gaat (al is het voor mij eigenlijk altijd goedkoper om in het buitenland te zijn ipv vakantie in eigen land).
Weinig optimistisch, hoor, om onroerend goed af te schrijven naar 0 in 10 jaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Laten we het eens uitrekenen dan
Uitgangspunten:Vakantiehuisje a 20k, duurzaam gebouwd van de 52 weekenden worden er 26 aangedaan
Vakantiehuisje
Kosten aanschaf/bouw ¤ 20.000, duurzaam gebouwd (onderhoudsvriendelijk).
Onderhoud per jaar ¤ 2.000
Aanschaf afschrijven in 10 jaar ¤ 2.000
Jaarlijkse kosten ¤ 4.000
Steeds weg
Weekendje Center Parcs kost gemiddeld ¤ 500 denk ik.
26 x ¤ 500,00 = ¤ 13.000
EDIT: dit is natuurlijk sterk vereenvoudigd
Ach, je weet nooit hoever de crisis doorzetquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Weinig optimistisch, hoor, om onroerend goed af te schrijven naar 0 in 10 jaar.
Heej, ik kies de veilige kantquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:40 schreef ManAtWork het volgende:
Jij vindt onderhoudsvriendelijk en ¤ 2.000,- aan onderhoudskosten in overeenstemming met elkaar?
Crisis? Welke crisis? (nog) geen last vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:53 schreef sanger het volgende:
Ach, je weet nooit hoever de crisis doorzet
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Crisis? Welke crisis? (nog) geen last van
Je bent in de war met de midlife crisis, en dat is toch meer een mannendingquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:07 schreef sanger het volgende:
[..]![]()
Die komt nog wel als je wat ouder wordt
Ach, bij vrouwen noemen we dat tocg menopauzequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:09 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je bent in de war met de midlife crisis, en dat is toch meer een mannending
Is het een goed boek?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef Sjeen het volgende:
Zowel voor mannen als vrouwen...
[ afbeelding ]
quote:
De euro niet dan??quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:46 schreef dyna18 het volgende:
Ik ging vandaag alvast dollars halen voor mijn vakantie.
Het is echt net Monopolygeld wat ze in de VS gebruiken...
[ afbeelding ]
Feliquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef Fogel het volgende:
Zo, ik heb sinds vandaag het recht om hier nog 25 jaar te wonen en werken.
Lekker bureaucratisch dus, zo'n vergunning halen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:26 schreef Fogel het volgende:
Geen nieuwe aanvragen meer doen (=een berg geld betalen en enkele uren in de rij staan, twee keer per aanvraag), heerlijk... alleen als mijn paspoort verloopt even naar de politie toe en dan een nieuwe verblijfsvergunning erin laten plakken, zonder in de rij te staan (daar mag je dan voorbij lopen) en zonder te betalen.
Dit staat nog op mijn langetermijn-wensenlijstje, ik heb de site even aan de fav's toegevoegd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:44 schreef Fogel het volgende:
Als je een pas uit de EU hebt is het slechts een formaliteit om een werk- en verblijfsvergunning van 5 jaar te krijgen.
Voor details, kijk op www.udi.no
Ik zou niet weten waarom ik in de file moet gaan staan voor het Pinksterweekend. Pinksteren komt vanzelf bij mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:17 schreef JumpingJacky het volgende:
Goedemorgen op deze zonnige vrijdag (waarop vermoedelijk iedereen massaal weer in de file gaat staan voor het Pinksterweekend.)
Je vergeet de laatste feestdag voor de kerst?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:55 schreef Sjeen het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat ik maandag vrij heb
Helemaal mee eensquote:
Wel vrijdag vandaag!quote:
Nee nee, in Noorwegen zijn de dagen voor de feestdagen ook al een soort van feestdagen...quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:06 schreef Fogel het volgende:
Wanneer is het dan wel Pinksteren voor jou? Wat vieren we? En waarom vieren we het eigenlijk?
Voor de inhoud zie hier. (Ben lui vanmiddag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:00 schreef ManAtWork het volgende:
Wat niet wil zeggen dat het alleen zondag en maandag Pinksteren is.
quote:[WGR] [SC] Waar Pinksteren met open armen wordt ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |