quote:
quote:Op naar weer een topic zonder FH
heeee hij is weer wakkerquote:
Hier ben je inderdaad zo van je relatief waardeloze euro-spul afquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:19 schreef Light het volgende:
[..]
Teveel geld op de rekening?
Ga op vakantie. En eens niet 3 weken in Thailand ofzo, maar lekker dicht bij huis. Noorwegen is wel een aardige optie
http://wiki.fok.nl/index.php/WGRSCquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:41 schreef ManAtWork het volgende:
Klaar!
De OP is [url=http://wiki.fok.nl/index.php/WGRSlowChat]hier[/url] te vinden.
Je hebt hem netjes gesloten?quote:
Zet hem op FH. Je hebt iets in te halen.quote:[..]
Ik ga nu niet eten, heb terwijl ik eten aan het maken was voor morgen een stuk pizza opgegeten en een halve liter bier naar binnen gekiept. Multi-taskingquote:
Dat varken had hem al gesloten voor FH er was. Echter FH heeft wraak genomenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:42 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je hebt hem netjes gesloten?
[..]
Zet hem op FH. Je hebt iets in te halen.
eten maken voor morgen??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga nu niet eten, heb terwijl ik eten aan het maken was voor morgen een stuk pizza opgegeten en een halve liter bier naar binnen gekiept. Multi-tasking
En terecht. We hadden hem speciaal voor FH open gelaten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat varken had hem al gesloten voor FH er was. Echter FH heeft wraak genomen
ja klopt.. en we hebben nu 2 wiki'squote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:44 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En terecht. We hadden hem speciaal voor FH open gelaten.
Wel even de link naar de OP in de Wiki vermelden.quote:
Dat merkte ik ook toen ik nog eens wat ging narekenen voor m'n vakantie. Ik zal m'n werkgever er eens op aanspreken dat ik te weinig vakantiegeld krijgquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier ben je inderdaad zo van je relatief waardeloze euro-spul af
Ik heb alle behalve geslapen (judo), maar ik schrok bij thuiskomst van de [SC]quote:
Jaja, smoesjes..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb alle behalve geslapen (judo), maar ik schrok bij thuiskomst van de [SC]
Je bent wel sneller met bijlezen dan je vrouwelijke collega.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hoe link ik de op in Wiki dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:46 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Wel even de link naar de OP in de Wiki vermelden.
En natuurlijk ook even in de OP vermelden, voor als FH het volgende topic weer moet openen.
Ah, en morgen gaat het eten dat je gemaakt hebt gewoon even de magnetron in, is het snel klaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga nu niet eten, heb terwijl ik eten aan het maken was voor morgen een stuk pizza opgegeten en een halve liter bier naar binnen gekiept. Multi-tasking
vond je ons niet lief??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Lunch voor 3 kinderen + warme maaltijd voor als ze weer uit het kinderdagverblijf komen. Normaal maak ik of mijn vrouw de warme maaltijd gewoon op de dag zelf maar morgen moeten we nog vanalles voordat we een keer thuis zijn en zonder eten worden de kinderen chagerijnig... preventief kokenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
eten maken voor morgen??
Ben ik blij dat ik morgen gewoon eten kan maken wat ik meteen er na op kan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |