Je zou maar iets te hard stotenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die echt megastrak.
En zwanger worden ze ook niet. Die eicel kotst toch gelijk de zaadcel uit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die echt megastrak.
Hoe voelt dat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:21 schreef Skylark. het volgende:
Volgens mij voelt dat echt als je lul in een puntenslijper duwen.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En zwanger worden ze ook niet. Die eicel kotst toch gelijk de zaadcel uit.
Maar aan de andere kant.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En zwanger worden ze ook niet. Die eicel kotst toch gelijk de zaadcel uit.
Die onderstequote:Op woensdag 27 mei 2009 00:32 schreef Muzz_ het volgende:
Meiden met 'vlees'![]()
[ afbeelding ]
Meiden die te licht zijn![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 96% gewijzigd door Bullschnitzel. op 27-05-2009 00:45:11 (Spoilert vergeten) ]Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Pics, ik neuk je booty.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:47 schreef PinkCake het volgende:
Het lijkt me leuk om mijn maaltijden erbij te zetten (Ik ben een meisje met borsten en billen, maatje 36, geen idee wat ik weeg)
^^
Ochtend: Een lekkere grote bak aarbeien en beschuitjes
Tussendoor: Een hamburgertje en een kleine milkshake
Middag: Twee bolletjes met een lekkere plak kaas
Tussendoor: Een banaan, twee koekjes en een donut
Avond: Een superlekkere pizza
Toetje: Een bakje chocoladevla
Als die ana's dit lezen, vinden ze me dan een walgelijk vet varken (met maat Small), of krijgen ze stiekem honger?
Hoe je diezelfde maat houdt weet ik niet, maar als ik dat dagelijks zou eten dan wordt ik echt een varken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:47 schreef PinkCake het volgende:
Het lijkt me leuk om mijn maaltijden erbij te zetten (Ik ben een meisje met borsten en billen, maatje 36, geen idee wat ik weeg)
^^
Als die ana's dit lezen, vinden ze me dan een walgelijk vet varken (met maat Small), of krijgen ze stiekem honger?
ja en dan op plaatje drukken en dan plakken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:49 schreef PinkCake het volgende:
Moet ik een url van het plaatje hebben om een foto van m'n kont te postten? (noob)
Je zal vast nog goede maat hebben, maar een lichaam is meer dan alleen dik en dun en wat jij eet is echt niet genoegquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:47 schreef PinkCake het volgende:
^^
Ik doe het met minder en ik ben echt niet de slankste.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
en wat jij eet is echt niet genoeg
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik doe het met minder en ik ben echt niet de slankste.En ik fitness er ook nog bij.
![]()
Dat zal het idd wel zijn ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:00 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Iets met andere stofwisseling en erfelijk...
- Gut meid, oe weegt nog maar 36 kilo!quote:
We hebben een slachtofferquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik doe het met minder en ik ben echt niet de slankste.En ik fitness er ook nog bij.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |