Je zou bijna een verband gaan zien....quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kom ook eens een keertje kijken...
Ik ben blijkbaar niet meer welkom hier...quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je zou bijna een verband gaan zien....
Haha, dat zal ook wel meevallenquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet meer welkom hier...
Nu kan je straks fijn slapen hè...?quote:
Nu kan ik zelfs gelukkig sterven! (Ik heb Wilnis al gezien, dus dan mag het, toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nu kan je straks fijn slapen hè...?
Far from! Vind ik zelf. Anyway. Slaaptijd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:04 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet slecht, goeie zanger!
Maar een beetje beperkte muzikanten en veel van hetzelfde als ik het zo snel aanhoor?
Tuk ze, Frater Q!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Far from! Vind ik zelf. Anyway. Slaaptijd.
Haha. Ja inderdaad! En Maarssen.... En... Niet te vergeten je lieve kleine rups vriendjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nu kan ik zelfs gelukkig sterven! (Ik heb Wilnis al gezien, dus dan mag het, toch?)
Rupsen, ieuw!quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ja inderdaad! En Maarssen.... En... Niet te vergeten je lieve kleine rups vriendjes
Ik moest meteen aan je denken toen ik die foto's uit Rotterdam zagquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan je denken toen ik die foto's uit Rotterdam zag
Mopje, in bed hoor je te slapenquote:
Ik ga heulemaal niet wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |