uhuh, dat is familiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En er zijn vast ook vrouwen die je niet haten en je ook niet lief vinden, maar je gewoon neutraal vinden.
Met alle liefde. Heb hier nog wel een mooie liggen. Echt tof dat je ze tegenwoordig niet meer hoeft te likkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je me daarbij wilt sponsoren: graag!
Uiteindelijk wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
té en ik kan het gewoon niet laten...er zijn vast wel vrouwen die er wel voor vallen
Heb je ook geen last van ze dat ze wat van je willen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is zeker waarhoewel het soms mss beter is van wel
doe niet zo neutraal tegen mequote:
hihi, je zei likkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Met alle liefde. Heb hier nog wel een mooie liggen. Echt tof dat je ze tegenwoordig niet meer hoeft te likken
ja en de ander er dan nog voor bedanken ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:22 schreef dawg het volgende:
Te lief, wat moet ik me daarbij voorstellen? Laat je over je heen lopen?
Oh. Nou, graag gedaan dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
ja en de ander er dan nog voor bedanken ook
Edit: verkeerde PI
die geven ze ja, weet alleen niet waar... ga nog wle eens voor je zoekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
Geven ze ergens cursussen in hoe je je leven minder druk (lees: efficiënter) in kunt delen?
Ik wil van alles, maar kom dagelijks gewoon tijd te kort!
Training time-management.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
Geven ze ergens cursussen in hoe je je leven minder druk (lees: efficiënter) in kunt delen?
doe dat dan ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
(en ja, ik zou gaan douchen.. en gaan slapen. Zometeen dus maar. Was toch nog even wat anders aan het doen)
Ja hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
anders ga je Sexy Snuit missenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
IK weet antwoord nr 1 al.. pc uit laten staan
Maar dat wil ik dus OOOOOOK
Time-management.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
Ow. Dan kan ik dat ook met een gerust hart gaan doen dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
anders ga je Sexy Snuit missenmaar die gaat zo ook slapen
Schoon geweten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ben je wel een extreem licht gewicht, want ik voelde niets
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow. Dan kan ik dat ook met een gerust hart gaan doen dus.
tnx mop, precies wat ik nodig had.
Truste![]()
tnx.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Time-management.Misschien kun je er even op googlen?
Oh dearquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx.
http://www.loopbaan.nl/si(...)0Timemanagement.aspx
truste
Trustenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx.
http://www.loopbaan.nl/si(...)0Timemanagement.aspx
truste
quote:
Waar was je heen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:48 schreef Q. het volgende:
Zo. Wat een subliem geniaal concert was dat. Who needs women anyway when you've got that kind of music?.
Ik hap, waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:48 schreef Q. het volgende:
Zo. Wat een subliem geniaal concert was dat. Who needs women anyway when you've got that kind of music?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |