Wel, al afgesproken...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
KF wat ben je gefrustreed ! heeft meisje nog niet terug gesmst ?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, ik ga even zo doen als jullie
Gewoon op alles zeiken wat iemand zegt
De 4 uur is waarschijnlijk nog niet omquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
KF wat ben je gefrustreed ! heeft meisje nog niet terug gesmst ?
Ik schop niet hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:36 schreef Jannuk het volgende:
Ik ben er weg van, voordat ik een schopje van Tally of iemand anders krijg, omdat ik iets zeg wat ik beter niet kan zeggen.
En KF: vooral zo doorgaan... lekker bezig, MENEERTJE
Yeah!!quote:
Zeik eens niet zo op hem joh.quote:
Hoi dreamquote:
Daar had ik hem geplaatst, maar hij was opeens weer verkeerd geplaatstquote:
Ben niet echt in de stemming om er verder op in te gaan, maar het gezeik van KF kan ik er ff niet bij hebben. Straks zeg ik echt dingen die ik beter voor me kan houden, is voor niemand leuk.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ben niet echt in de stemming om er verder op in te gaan, maar het gezeik van KF kan ik er ff niet bij hebben. Straks zeg ik echt dingen die ik beter voor me kan houden, is voor niemand leuk.
Jawel hoorquote:
He, zo moeilijk is dat toch niet om een topic gelijk even onder juiste subforum te zettenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ben niet echt in de stemming om er verder op in te gaan, maar het gezeik van KF kan ik er ff niet bij hebben. Straks zeg ik echt dingen die ik beter voor me kan houden, is voor niemand leuk.
Roep dan sowieso niet dat soort dingen !quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Veel plezier met die leuke klusjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jawel hoor
Nu afwassen en strijken zometeen. Misschien kom ik me af en toe melden, maar dat ligt ook aan de snehlheid hier.
Hoiquote:
Ja gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |