Ik vind Arctic Monkeys wel een stuk beter dan de gemiddelde Britse muzikant.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Net zo goed als elk ander britpop bandje, leuke muziek eens in de zoveel tijd maar het klinkt allemaal hetzelfde.
Wat zit je nou uit je duim te zuigen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:45 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Hij woont nu in Woerden hij is verhuist. Zijn hele naam is Jerreley Slijger en zoveel Slijgers wonen er niet in Woerden. Hij heeft trouwens een Netto inkomen van bijna 3500 euro alleen al door optredens
Bronquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat zit je nou uit je duim te zuigen?![]()
Hij heet Kemperveen nogwat
Ik hoor echt in elk liedje van elke britpop band hetzelfde riffje, zal wel weer aan mij liggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind Arctic Monkeys wel een stuk beter dan de gemiddelde Britse muzikant.
Kings of Leon is wel een beetje standaard maar ze hebben wel een aantal goede nummers op hun laatste album (de rest is dan wel weer zuig)
Jep.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik hoor echt in elk liedje van elke britpop band hetzelfde riffje, zal wel weer aan mij liggen
Nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat zit je nou uit je duim te zuigen?![]()
Hij heet Kemperveen nogwat
ZO JIJ BENT GRAPPIGGGG.quote:
Arctic Monkeys als zoveelste britpop bandje typeren, learn your facts.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Net zo goed als elk ander britpop bandje, leuke muziek eens in de zoveel tijd maar het klinkt allemaal hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |