quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:32 schreef x-to-the-z het volgende:
[..]
ik zit al heul lang op fok! hoormaar ik was gewoon een zielige lurker
onder het genot van een pakje appelsap en een goed boek uiteraardquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef Druktemaker het volgende:
Echt ongeloofelijk kansloos dat jij op bankjes hangtBen je 80 of zo?
Blijkbaar, daarom eindigt hij ook vaak sneu op bankjes te hangen ipv in de kroegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:34 schreef HowardStern het volgende:
Fucking onterechte klacht. Als je te laat bent met zulke dingen vragen hebben mensen vaak al heel andere plannen gemaakt.
Of wacht jij altijd tot het vrijdag (of zaterdag kan ook) avond is totdat je mensen gaat vragen of ze uit willen gaan?
quote:
comafappenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:42 schreef maarten66 het volgende:
als ik eerlijk ben heb ik mijn hele zaterdag+avond ook al geplant staan hoorga jij maar lekker zitten wachten, dan komt het er toch op neer dat je alleen zit die avond, fappend voor je pc met een bakje chips en een glaasje limonade erbij
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Blijkbaar, daarom eindigt hij ook vaak sneu op bankjes te hangen ipv in de kroeg
emofag.gifquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:49 schreef B.E.D het volgende:
TS wordt door een jongen mee uitgevraagd [ afbeelding ]
Het jaar 700 stuurde een rook signaalquote:
Vond dat altijd wel relaxed eigenlijk, heerlijk met een groep in het park met de nodige drank en drugs en een achtergrond muziekje erbij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef Druktemaker het volgende:
Echt ongeloofelijk kansloos dat jij op bankjes hangtBen je 80 of zo?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |