Dat vroeg ik mij ook af, maar ik was bang om dom te zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:49 schreef Snakey het volgende:
Wat heeft je vakantiegeld met de belastingdienst te maken?
Ik denk dat hij bij de belastingtelefoon werkt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:49 schreef Snakey het volgende:
Van fouten maken leer je jongeman.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:50 schreef washball het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af, maar ik was bang om dom te zijn
ongeveer 42% of zoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:49 schreef Snakey het volgende:
He kankervisquote:
Dat heet geen vakantiegeldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Et is toch zo dat je je vakantiegeld van de belasting krijgt?
Of dan bedoel ik in ieder geval dat geld wat je terugkrijgt van de belastingdienst
Meen je dat nou serieus?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Of dan bedoel ik in ieder geval dat geld wat je terugkrijgt van de belastingdienst
Loonheffing krijg je begin van het jaar terug... als je daarvoor in aanmerking komt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat is geen vakantiegeld en als je je aangifte voor 1 april hebt gedaan, krijg je voor 1 juli bericht. En dat betekent dus niet dat je eind mei dat geld terugkrijgt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Al de posts van TS hebben die bedoelingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:21 schreef DeWaasheid het volgende:
Hehe failure topic. (tenzij het de bedoeling was om domheid te demonstreren)
Dus dan krijg ik et wel voor 1 juli?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is geen vakantiegeld en als je je aangifte voor 1 april hebt gedaan, krijg je voor 1 juli bericht. En dat betekent dus niet dat je eind mei dat geld terugkrijgt.
hoe oud ben jij nou?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dus dan krijg ik et wel voor 1 juli?
Godver ik dacht eigenlijk dat ik et maandag zou krijgen
H@tEr$ M0eTuHh V¤rl4tUhHquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Al de posts van TS hebben die bedoeling)
Bijna 16quote:
Gelukkig ben ik geen breezah maar een superdudequote:
Deze postquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen breezah maar een superdude
Ohja en ik ben trouwens 18
damn, iets te snelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen breezah maar een superdude
Ohja en ik ben trouwens 18
HAHA IK HEB JE GOED IN ET OOTJE GENOMEN HEquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef S.Seagal het volgende:
Vakantie geld is al binnen als het goed zit.
Owja, 16probeer je ons voor de gek te houden.
Nee. Er stond dat je er bericht over krijgt als je voor 1 april je aangifte doet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maar de conclusie is dus dat ik et alsnog voor 1 juli krijg ?
Ik heb wel aangifte gedaan, maar dan krijg ik dus voor 1 juli te horen wanneer ik et krijg ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:34 schreef Empje het volgende:
[..]
Nee. Er stond dat je er bericht over krijgt als je voor 1 april je aangifte doet.
Ja maar goed, het is ook geen vakantiegeldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb wel aangifte gedaan, maar dan krijg ik dus voor 1 juli te horen wanneer ik et krijg ?
Dat is dom
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maar hoeveel ik terugkrijg enzo dat weet ik allemaal al want ik kreeg een x zon brief waar dat precies in stond.. Mm ach ik zie et welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:49 schreef Empje het volgende:
[..]
Ja maar goed, het is ook geen vakantiegeldZe hoeven er geen rekening mee te houden dat jij zelf verzonnen hebt dat het vakantiegeld is
Oh: en ze geven bericht hoeveel je terugkrijgt en over wat voor bedrag ze dat berekend hebben, en wanneer dit ongeveer wordt overgemaakt dacht ik. Anders moet je ze even bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |