Ja ja, iemand proberen de mond te snoeren, wat een lullo die Bramquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het wel genoeg zo, kunnen we niet een bram vs Marriell starten?
Want die loopt als een idioot te spammen en waarschijnlijk alleen omdat die vrijwillige fokkertjes een stuk goedkoper zijn dan Marriell
Nee joh, dat vroeg Versa pas nog aan Huub.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wimpey ook al?
Sjeesus, het is wel feest in het kruis van Kelly.
Zal iig geen haar op groeien, immers op een snelweg groeit ook geen gras!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wimpey ook al?
Sjeesus, het is wel feest in het kruis van Kelly.
Be careful what you wish forquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verdomd... jij kent Wimpey ook... ben ik dan de enige voor wie Wimpey een compleet nieuw fenomeen is? Ik wil een subforum voor Wimpey!
en zo is hetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef lies1958 het volgende:
Het kan natuurlijk dat Renate gewoon veel te lief is van karakter en wil ze daarom het goede in alle mensen zien. Ja dan kan je weleens gekwetst worden. Maar daar leer je ook weer van.
Ik weet helemaal niks meer maar in het kader van "we zitten maar wat te lullen en Renate is stoned maakt het niet meer uit wat iedereen zegt zolang er maar geen "war" komt en Bart ook nog foto's mag plaatsen met z'n legerkloffie aan en in de tussentijd Danny een tukje doet en mijn man zo terugkomt van boodschappen te hebben gedaan en ik persoonlijk daarna een maaltijd ga bereiden bestaande uit een simpel gebakken ei met spek en dit best een lange zin isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee dus jij zegt nu eigenlijk dat huub niet direct is maar om de hete brij heen draaid maar haar eigenlijk wel een enorm zeikwijf vindt
True. Doet ze eigenlijk nog aan camseks?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
Zal iig geen haar op groeien, immers op een snelweg groeit ook geen gras!
adem ff menschquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks meer maar in het kader van "we zitten maar wat te lullen en Renate is stoned maakt het niet meer uit wat iedereen zegd zolang er maar geen "war" komt en Bart ook nog foto's mag plaatsen met z'n legerklffie aan en in de tussentijd Danny een tukje doet en mijn man zo terugkomt van boodschappen te hebben gedaan en ik persoonlijk daarna een maaltijd ga bereiden bestaande uit een simpel gebakken ei met spek en dit best een lange zin is
en zo leefden we nog lang en gelukkigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks meer maar in het kader van "we zitten maar wat te lullen en Renate is stoned maakt het niet meer uit wat iedereen zegt zolang er maar geen "war" komt en Bart ook nog foto's mag plaatsen met z'n legerklffie aan en in de tussentijd Danny een tukje doet en mijn man zo terugkomt van boodschappen te hebben gedaan en ik persoonlijk daarna een maaltijd ga bereiden bestaande uit een simpel gebakken ei met spek en dit best een lange zin is
Voor die vraag moet je bij ... komt Bart hier eik nog wel ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Doet ze eigenlijk nog aan camseks?
Rest mij nog de vraag: Ben je ook een beetje verliefd op de Wimpey?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en zo leefden we nog lang en gelukkig
Ja .ha haquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en zo leefden we nog lang en gelukkig
Wat is er mis met grasbaanracequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal iig geen haar op groeien, immers op een snelweg groeit ook geen gras!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rest mij nog de vraag: Ben je ook een beetje verliefd op de Wimpey?
Dat zal toch wel? Als ie weer een beetje bij geslapen is, gok ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef versabommie het volgende:
Voor die vraag moet je bij ... komt Bart hier eik nog wel ?
Hij was eerst pro jou hoor, kun je je dat voorstellen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb wimpey leren kennen als azijnpisser op mijn weblog www.huubenjaap.nl
daar vind je vast ook nog wel posts van hem, en dan voordat hele nowlive gezeik,
begreep dat hij tijdens de kooi ook al enorm anti huub is,
voor de rest weet ik er niet zoveel van
who the fuck is Wimpy? ja heul ergquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rest mij nog de vraag: Ben je ook een beetje verliefd op de Wimpey?
Had hem hier eik wel een keer verwacht vandaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Als ie weer een beetje bij geslapen is, gok ik.
Wimpey kun je namelijk wel vertrouwen, die is te dom om nare geintjes uit te halenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
who the fuck is Wimpy? ja heul erg
Je moet hier zijn lulloquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had hem hier eik wel een keer verwacht vandaar
Dat was dus een van de twijfelaars die ik verafschuwde"in het spel"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij was eerst pro jou hoor, kun je je dat voorstellen?Maar toen het mis ging tussen jou en Lieke vond hij dat je Lieke zo lelijk had behandeld, werd pro Lieke en fel anti jou.
Volgens mij heeft ie vandaag ergens een debat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:26 schreef versabommie het volgende:
Had hem hier eik wel een keer verwacht vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |