Sociologie. LIjkt mij een interessante studie. Eigenlijk wil ik drie studies studerenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik had juist dat ik op de middelbare school poep hoefde te doen voor goede cijfers en de universiteit ineens tegenvalt. En ik heb geeneens een verschrikking van een studie (sociologie![]()
)
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:14 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Sociologie. LIjkt mij een interessante studie. Eigenlijk wil ik drie studies studeren, maar het ontbreekt mij vaak aan motivatie om alles te doen.
Filosofie, rechten en politicologie
Zo'n geile combinatie.
Maar BT? Waarom Int. bus. & management?Als ik in groningen zou gaan studeren, dan zou ik recht & bestuur doen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou als je dat echt wil weten.. Ik vind het leuk dat deze opleiding engelstalig is en dat je er een tweede vreemde taal bij kunt kiezen omdat ik later graag veel zou reizen en/of in het buitenland zou willen werken
bovendien gaat het ook veel over verschillen in cultuur etc, een sociaal aspect wat ik erg boeiend vind
en dat gecombineerd met bedrijfskunde maakt het helemaal af.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:09 schreef Florian_ het volgende:
Oeh BT. Nog even en je wordt zo'n gruizig corpssletje.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
TS gaat types zoen studentensletje worden die hangt bij gasten met spencers!
Voorlopig geen, ben het ook niet van plan eigenlijk, maar misschien als ik een leuke tegenkom dat ik het kan overwegen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:47 schreef Registratiedienst het volgende:
Van welke vereniging ga je lid worden?
(SIB is tof.)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voorlopig geen, ben het ook niet van plan eigenlijk, maar misschien als ik een leuke tegenkom dat ik het kan overwegen.
Maar vertel nu eens, wat is het grote voordeel van bij een vereniging zitten?quote:
Het bier is goedkoop. Tevens houd je er leuke contacten aan over (wellicht zelfs een netwerk voor later, maar dat ligt aan de vereniging). De vraag aan jou: wat denk je eigenlijk dat er niet leuk is aan een vereniging?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar vertel nu eens, wat is het grote voordeel van bij een vereniging zitten?
Welke uni?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik haal hogere cijfers op de universiteit met minder leren dan op de middelbare school.
Nationale politiek => 9.5
Wat heb ik gedaan? Samenvatting van 20 pagina's gelezen (en na 2 hoorcolleges gestopt met het actief bijhouden van stof).
Serieus... Zo'n tentamen is opgebouwd uit tien begripsvragen ('rechtstaat' enzovoort) en drie essayvragen. Mijn geschiedenistentamen op de middelbare school was veel intensiever.
Het idee dat ik lid moet worden van iets om vrienden te krijgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het bier is goedkoop. Tevens houd je er leuke contacten aan over (wellicht zelfs een netwerk voor later, maar dat ligt aan de vereniging). De vraag aan jou: wat denk je eigenlijk dat er niet leuk is aan een vereniging?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het idee dat ik lid moet worden van iets om vrienden te krijgen!
alsof dat iets uitmaakt voor het niveau van politicologiequote:
Sorry mademoiselle maar politiek boeit me niet zo heel ergquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Een politieke jongerenorganisatie is veel leuker (en in Groningen zijn al die organisaties erg groot en actief).
SIB is wel leuk als je van int. cultuur en politiek houdt.Leuke lezingen, global minded mensen enzovoort. Ik weet niet hoe het in Groningen is.
Contacten zijn niet perse vrienden. En verder, waarom zou het erg zijn om wat extra vrienden te maken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het idee dat ik lid moet worden van iets om vrienden te krijgen!
Studentenverenigingenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:09 schreef Florian_ het volgende:
Oeh BT. Nog even en je wordt zo'n gruizig corpssletje.
Omdat ik niet het idee wil hebben dat ik betaal voor m'n contacten, die kan ik ook prima zelf leggen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Contacten zijn niet perse vrienden. En verder, waarom zou het erg zijn om wat extra vrienden te maken?
Je betaalt voor korting op je bier en activiteiten. Zie het als contributie voor je sportvereniging.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik niet het idee wil hebben dat ik betaal voor m'n contacten, die kan ik ook prima zelf leggen.
Wat een tunnelvisie BT. Niet alleen op horrorverhalen (vaak van mensen die zelf nooit bij een studentenvereniging hebben gezeten) afgaan. Bekijk het zelf, en vel dan pas een oordeel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik niet het idee wil hebben dat ik betaal voor m'n contacten, die kan ik ook prima zelf leggen.
Ik zeg net nog dat ik me er niet helemaal voor afsluit maar dat ik me niet nu meteen bij een vereniging ga voegen, dat heeft niets met een tunnelvisie te maken, ik wil het alleen eerst zien/beleven voor ik me aan meld bij zoiets.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat een tunnelvisie BT. Niet alleen op horrorverhalen (vaak van mensen die zelf nooit bij een studentenvereniging hebben gezeten) afgaan. Bekijk het zelf, en vel dan pas een oordeel.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry mademoiselle maar politiek boeit me niet zo heel ergdat internationale spreekt me echter wel weer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |