Bedankt voor de supportquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
WOEHOEEE GOOOOOO BT!
Cum laude gaat ze slagen.
Kijk zie, heb ik de eerste klant al binnenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Van jou wil ik wel een bonnetje krijgen![]()
succes nog![]()
HAhahahahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De universiteit is niets voor mij, ik wil liever lekker meteen aan het werk, dus ik denk dat ik een MBO ga doen.. Ik twijfel nog wel een beetje wat beter bij me past, nagelstyliste of kapster!
Het lijkt me allebei heel leuk maar ja je weet nooit of er werk te vinden is etc
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat je een universitaire opleiding gaat doen na je vwo. Ik denk dat 3/4 van m'n klasgenoten een hbo gaat doen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:54 schreef solyaris het volgende:
[..]
HAhahahaha![]()
Oké, poging nr. 2. Welke studie ga je na het VWO volgen?
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
International business & management
quote:
Groningen, goeie keusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat je een universitaire opleiding gaat doen na je vwo. Ik denk dat 3/4 van m'n klasgenoten een hbo gaat doen!
Ik ga International business & management doen aan de RUG.
Wat is er mis meequote:
Ik hoop dat ik ook iemand word die er goede dingen over gaat zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Groningen, goeie keus.
IBM hoor ik wel goede dingen over.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
WOEHOEEE GOOOOOO BT!
Cum laude gaat ze slagen.
Bedankt dat je mijn kennis over de wereld hebt aangevuld, ik wist namelijk niet dat bij opleidingen een stukje zelf studie komt kijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Alleen ben je als scholier wel een stuk meer tijd kwijt dan die 24 uur waar jij het over hebt. En hier spreekt een werknemer.
Het lijkt erop dat je er veel zin in hebt, dan moet dat wel goedkomen. Studie is in principe niet moeilijk, maar er zijn wel mensen die moeite hebben met het Engels in het begin.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook iemand word die er goede dingen over gaat zeggen!
Bedrijfskunde interesseert mij geen reet en daarom vind ik het kut.quote:
Cum Laude.quote:
Ik denk dat Engels het laatste is waar ik moeite mee ga hebben dus dat scheeltquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je er veel zin in hebt, dan moet dat wel goedkomen. Studie is in principe niet moeilijk, maar er zijn wel mensen die moeite hebben met het Engels in het begin.
Oke, ja mij interesseert het wel obviouslyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:07 schreef solyaris het volgende:
[..]
Bedrijfskunde interesseert mij geen reet en daarom vind ik het kut.![]()
De RuG![]()
Ga je ook bij een studentenvereniging?
Succes met je examens dan maarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat Engels het laatste is waar ik moeite mee ga hebben dus dat scheelt!
En ja ik heb er zin inmaar ik moet nog wel even slagen
![]()
Welke aspecten spreken je dan het meest aan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, ja mij interesseert het wel obviously![]()
Nou als je dat echt wil wetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:26 schreef solyaris het volgende:
[..]
Welke aspecten spreken je dan het meest aan?
Wtf.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De universiteit is niets voor mij, ik wil liever lekker meteen aan het werk, dus ik denk dat ik een MBO ga doen.. Ik twijfel nog wel een beetje wat beter bij me past, nagelstyliste of kapster!
Het lijkt me allebei heel leuk maar ja je weet nooit of er werk te vinden is etc
Oh, dan had je nog beter kapster kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga International business & management doen aan de RUG.
Kapster worden kan altijd nogquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wtf.
[..]
Oh, dan had je nog beter kapster kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |