haha, Nou, even geen goed verhaal van mijn kant, wie det er nu f*cking een dag over het versturen van een sms (om in KF taal te blijven)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey gast hoe staat het met jou dan ?* mrbox heeft zin in een goed verhaal
quote:
mwoah, nu net idd niet, soms heb ik een andere indruk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik profileer me helemaal niet zo, direct zijn en een bitch zijn, zijn twee hele verschillende dingen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, Nou, even geen goed verhaal van mijn kant, wie det er nu f*cking een dag over het versturen van een sms (om in KF taal te blijven)
Dan let je echt niet goed opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
mwoah, nu net idd niet, soms heb ik een andere indruk.
ik, djayzz, misschien rival. later ook nog nouk en thrustmaster.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik, djayzz, misschien rival. later ook nog nouk en thrustmaster.
djayzz en ik zijn er denk ik rond een uur of 8...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik, djayzz, misschien rival. later ook nog nouk en thrustmaster.
djayzz en ik zijn er denk ik rond een uur of 8...
AH mooi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is niet lomp hoor, wie koopt er nou een huis met haar buurman waar ze verder niks mee heeft
dat is het probleem, weet jij een goede plek? ergens waar we met de auto kunen komen en die niet meteen wordt gesloopt/gejatquote:
Ik heb maar een halfjaartje in noord ,gewoond 7jaar in de stad gewerkt maar heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is het probleem, weet jij een goede plek? ergens waar we met de auto kunen komen en die niet meteen wordt gesloopt/gejat
Ik zal de volgende keer een seintje geven als ik het denkquote:
Is goed. In principe ben ik alleen hard of direct als ik denk dat iemand er echt iets mee opschiet, dan zit er dus een goede bedoeling achter. Het is niet altijd liever om altijd maar te kusje-kroelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer een seintje geven als ik het denk
Of niet als het je geen fuck interesseert natuurlijk.
Dat geldt voor het hele centrum hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is het probleem, weet jij een goede plek? ergens waar we met de auto kunen komen en die niet meteen wordt gesloopt/gejat
Wat nobel van jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is goed. In principe ben ik alleen hard of direct als ik denk dat iemand er echt iets mee opschiet, dan zit er dus een goede bedoeling achter. Het is niet altijd liever om altijd maar te kusje-kroelen
En dan betaal je je nog blauwquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:06 schreef ArTiC het volgende:
ik ga niet naar amsterdam...ik wil weer terug naar het mooie zuiden
maar waar in het centrum of buiten het centrum kan je je auto handig kwijt?????? Help!!quote:
Ik zeg niet dat ik nobel ben, ik zeg dat ik het goed bedoel.quote:
Gewoon in een parkeergarage.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Murmeli het volgende:
maar waar in het centrum of buiten het centrum kan je je auto handig kwijt?????? Help!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |