Heey, het spijt me verschrikkelijk, maar er is gewoon niets positiefs op aan te merken.. die blik, de kleren, het fleske, nee, het is gewoon uber kansloos.. Face it!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef KudFokker het volgende:
Serieus, waarom zo negatief...
Jullie zijn de boybitches hier hoor
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef KudFokker het volgende:
Serieus, waarom zo negatief...
Jullie zijn de boybitches hier hoor
Dank je, Snuit, ik kon even niet op de juiste woorden komen, jij hebt ze!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, het spijt me verschrikkelijk, maar er is gewoon niets positiefs op aan te merken.. die blik, de kleren, het fleske, nee, het is gewoon uber kansloos.. Face it!
Geef het maar toe, je bent gewoon jaloers!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, het spijt me verschrikkelijk, maar er is gewoon niets positiefs op aan te merken.. die blik, de kleren, het fleske, nee, het is gewoon uber kansloos.. Face it!
Waarover overschat ik mezelf mevrouwtjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:20 schreef Jannuk het volgende:
Weer een heftige aanval van zelfoverschatting KF??
En je bent bij deze voorspelbaarquote:
Jullie kunnen niet tegen een grapje als dit en moeten meteen laten zien wat voor zure bitches jullie zijnquote:
Flikker aub op met je gedoequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:21 schreef Q. het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers op de tofheid van KF!
Ow, zo had ik het nog niet gezien... verhelderend, thnxquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:21 schreef Q. het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers op de tofheid van KF!
Okequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet tegen een grapje als dit en moeten meteen laten zien wat voor zure bitches jullie zijn
Geef mij dan ook even antwoord, gebbetjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ow, zo had ik het nog niet gezien... verhelderend, thnx
Iets te vaak tegenwoordigquote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ow, zo had ik het nog niet gezien... verhelderend, thnx
Jah Q.! Jij hebt mij gelijk door! Damn! hoe kun je?! Lulhannes! Nu is heel mijn zorgvuldig opgebouwde imago naar de kloten!quote:
Dus in het echt ben je wel normaal?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Flikker aub op met je gedoe
Gewoon achterbakse kindjes
Mooi ook dat het allemaal mensen zijn die mij nooit gezien hebben met een meet
Toevoeging, je bent waarschijnlijk gewoon een van de andere schaapjes die achter de groep aan loopt en mee brult, excuses...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geef mij dan ook even antwoord, gebbetje!
Zolang je dat nog twee keer per dag komt melden, valt het nog wel mee.quote:
Als jij iemand normaal kunt aanspreken, wil ik best een keer een antwoord geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
Geef mij dan ook even antwoord, gebbetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |