Waarbij de dollar weer eens gelijk gehouden wordt (vrijwel) aan de euro. Zwaar belachelijk!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:24 schreef skyrebel het volgende:
Tot nu toe zeer tevreden over Windows 7 en wilde hem eigenlijk ook gaan kopen. Maar nu ik deze prijzen, begin ik toch te twijfelen.
Maakt weinig uit want keys zijn niet taalgebonden... gewoon een Nederlandse iso ergens vandaan halen en dan je licentie daarbij gebruiken, iets dat ik zelf ook met XP heb gedaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:52 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Waarbij de dollar weer eens gelijk gehouden wordt (vrijwel) aan de euro. Zwaar belachelijk!
Je kan hem dus ook in amerika bestellen, maar dan raad ik wel de ultimate aan. Anderen krijgen geen language-packs. Daarnaast zouden pre-orders zowat 50% goedkoper zijn, dus dat zou ook een optie zijn. Al komen die natuurlijk weer niet in europa. Upgraden kan ook nog, maar niet met de oem-versies (wie snapt het nog), al is dat verschil in prijs belachelijk klein. Ook nog even zeggende dat deze prijzen bijna gelijk zijn aan die van vista, dus niet schokkend behalve dan dat mensen windows 7 wel willen draaien door de goede 'beta's'..
Vanaf maart krijg je wel elke 2 uur een reboot voor je kiezen, maar dat wist je hopelijk al.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:34 schreef 3nhsCnds het volgende:
Ik draai nu RC, die er juni volgend jaar mee ophoud, ....
Ik ben nog niemand tegen gekomen die een retail versie van een OS koopt in de winkel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Zoals ik al eerder zei; de prijzen zijn niet interessant genoeg voor de consument... als het nou 100~150 Euro eraf was dan zou waarschijnlijk heel snel over de toonbank gaan.
Dat komt omdat Vista al een tijdje uit is en slecht is ontvangen. De prijzen van Vista gingen daarom snel omlaag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:47 schreef seventhseagulll het volgende:
Vista Home Premium OEM is voor nog geen honderd euro te krijgen en de Ultimate versie voor minder dan honderdzestig euro. Ik verwacht dat de Windows 7 prijzen vergelijkbaar zijn.
en, in het geval van vista, alleen de gekochte versie (dus b.v alleen 32 bit en geen 64 bit met je key, dat kon alleen met retail key)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegen gekomen die een retail versie van een OS koopt in de winkel.
Wel mensen die een OEM kopen, die negen van de tien keer goedkoper is dan de retail.
Alleen geen support.
Is er al een crack uitgekomen die die reboot verwijderd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:35 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Vanaf maart krijg je wel elke 2 uur een reboot voor je kiezen, maar dat wist je hopelijk al.
Nee tuurlijk niet en die zal ook nooit komen. Welke mongool draait volgend jaar maart nog een RC-versie oid?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:29 schreef editoor het volgende:
[..]
Is er al een crack uitgekomen die die reboot verwijderdt?
Probeer het uit zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb een laptop met de volgende specs:
Pentium M 1.8 ghz
2 gb geheugen
160 gb hd
ATI Xtreme onboard 128mb grafische chip
Gaat Windows 7 hier fatsoenlijk op draaien? Is het de moeite om up te graden van Windows XP Pro SP3? Ik doe tegenwoordig niet veel bijzondere dingen meer op mijn laptop, internetten, beetje Office werk, af en toe een foto bewerken en een simpel spelletje. Maar ik wil wel graag op de hoogte blijven en vind het leuk om wat te experimenteren met een nieuw besturingssysteem
Alvast bedankt!
ps: Is 7260 de versie die ik moet hebben?
Nou, ik wil niet graag 3 gig downloaden en dan aan de gang gaan als de kans klein is dat het gaat werken...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen...
En ik zou op dit moment niet de 7260 meepakken maar gewoon even twee weken wachten tot de RTM er is en dan aan de gang gaan.
Hoezo? Of je downloadt 7260 nu, of je downloadt straks de RTM, wat is het verschil? Ze zijn ongeveer even groot.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet graag 3 gig downloaden en dan aan de gang gaan als de kans klein is dat het gaat werken...
7260 dus.quote:Welke versie moet ik nemen als ik het dit weekend wil testen?
Moet kunnen. Ik zou het echter nog niet als vervanging doen. Je weet nooit hoe het uitpakt met een pre-release versie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb een laptop met de volgende specs:
Pentium M 1.8 ghz
2 gb geheugen
160 gb hd
ATI Xtreme onboard 128mb grafische chip
Gaat Windows 7 hier fatsoenlijk op draaien? Is het de moeite om up te graden van Windows XP Pro SP3? Ik doe tegenwoordig niet veel bijzondere dingen meer op mijn laptop, internetten, beetje Office werk, af en toe een foto bewerken en een simpel spelletje. Maar ik wil wel graag op de hoogte blijven en vind het leuk om wat te experimenteren met een nieuw besturingssysteem
Alvast bedankt!
ps: Is 7260 de versie die ik moet hebben?
Ja dat is een goed idee. Nog twee laatste vragen:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik zou het echter nog niet als vervanging doen. Je weet nooit hoe het uitpakt met een pre-release versie.
Ik heb overigens positieve verhalen van mensen gelezen die hem redelijk hadden draaien op oudere systemen dan dat van jou.
Heb je al overwogen om een dual-boot te doen? Als het niet bevalt kan je de Windows 7 partitie verwijderen en de bootloader van XP herstellen met je XP CD-ROM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |