Jup, normal behavior.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef editoor het volgende:
Is het normaal dat windows 7 ultimate 64 bit RC 12,5 GB groot is? Ik heb hem er nu een paar weken op mijn computer. Het imagebestand was 2,5 GB.
Ultramon downloadenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup, normal behavior.
Ik heb alleen het irritante gebeuren tegenwoordig dat 7 m'n beeldscherminstellingen niet onthoudt.
Ik heb 2 22" schermen staan en die springen elke keer terug naar 1280*1024 ipv 1200*1600.
Zeer vreemd.
Ga m'n drivers maar eens updaten.......
Kan, maar het is bullshit om voor ieder dingetje wat je gewoon prima met je OS kan instellen en of ander tooltje te downloaden.quote:
Met de Windows toets op je toetsenbordquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:46 schreef Dat_Drink_lk_Op het volgende:
Is het 'programma start veld' uit het start menu ook op te roepen door middel van een keybind binnen 7 zonder het gebruik van een applicatie als launchy?
Omdat mijn aanduiding als programma start veld niet echt duidelijk is:
[ afbeelding ] , dit veld dus starten ala windows r
Strange dat het wel normaal gewerkt heeft met de Beta.quote:
Is er verder nog info over de verbeteringen van deze versie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:30 schreef elfzesendertig het volgende:
7201 is ondertussen alweer uitgelekt
Heb tot nu toe nog niks bijzonders gelezen. Bug fixes e.d.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:32 schreef editoor het volgende:
[..]
Is er verder nog info over de verbeteringen van deze versie?
Nou, ik hoop het wel want ik vind w7 RC 64 nog steeds af en toe traag als ie meerdere taken tegelijk moet doen. Daar moet nog wel wat aan gedaan worden vind ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:35 schreef Netsplitter het volgende:
Denk ook niet dat er nog echt grote veranderingen gaan komen tussen nu en de RTM versie.
HUH?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:35 schreef editoor het volgende:
[..]
Nou, ik hoop het wel want ik vind w7 RC 64 nog steeds af en toe traag als ie meerdere taken tegelijk moet doen. Daar moet nog wel wat aan gedaan worden vind ik.
8400E 3Ghzquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
HUH?
Wat zijn je specs dan? Ik heb sinds mijn installatie geen traagheid gemerkt, ook al ben ik aan het decoden in grabit en aan het unrarren.
Als je harde schijf constant benaderd wordt vertraagt dat sowieso de boel. Daar valt volgens mij vrij weinig aan te doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:39 schreef editoor het volgende:
[..]
8400E 3Ghz
4GB ram
500 GB schrijf
Saphire Ati 4870
BV convertxtodvd het opstarten en afsluiten gaat vrij traag. Branden, coverteren en downloaden tegelijk gaat meestal traag. Na het spelen van GTA San Andreas word ie ook tranger.
probeer een andere versie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:46 schreef Slappy het volgende:
Meer mensen last van Live messenger in combinatie Windows 7?Loopt regelmatig paar seconden vast als ik buzzers wil versturen.
Veel beterquote:Op zondag 7 juni 2009 12:57 schreef fespo het volgende:
voor de mensen die XP perfect vinden en Vista zwaar bagger.
wat vinden jullie van Windows 7?
beter dan XP bv.?
Yupz/..quote:Op zondag 7 juni 2009 13:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Veel beter![]()
Moet wel eerlijk toegeven dat ik Vista nooit een kans gegeven heb. Maar van XP 32bit naar Win7 64bit is echt een vooruitgang hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |