Mwa, dat is wel het handigst maar niet noodzakelijk. Je kan altijd zelf een bootmenu aanmaken natuurlijk, dus als je win7 hebt draaien en je xp ernaast wilt zetten is dat goed mogelijk. Mar andersom bespaart je inderdaad een hoop moeite en tijdquote:Op maandag 1 juni 2009 00:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso altijd eerst de oudere Windows en daarna de nieuwere. Windows XP uit 2001 gaat natuurlijk niet Windows 7 uit 2009 herkennen bij een installatie. Andersom wel.
Dat wist ik dus niet. En misschien zijn er meer die het niet weten, dus hierbij de tipquote:Op maandag 1 juni 2009 00:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso altijd eerst de oudere Windows en daarna de nieuwere. Windows XP uit 2001 gaat natuurlijk niet Windows 7 uit 2009 herkennen bij een installatie. Andersom wel.
Dat is heel goed nieuws. Waarschijnlijk kunnen we hem al in juli pindakazenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:01 schreef Saekerhett het volgende:
Microsoft: Windows 7 komt uit op 22 oktober
Ja, want in juli gaat hij RTM en is hij dus afquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat is heel goed nieuws. Waarschijnlijk kunnen we hem al in juli pindakazen
Nee nu nog niet. Dat komt later pas, vanaf juli geloof ik.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:18 schreef VoreG het volgende:
je kan vista dus updaten naar windows 7 als je net een nieuwe pc hebt? Mijn nieuwe laptop is namelijk vandaag binnen..
ik ben dus te vroeg voor de gratis upgradequote:Op woensdag 3 juni 2009 00:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee nu nog niet. Dat komt later pas, vanaf juli geloof ik.
Gewoon schone installatie doen. Altijd het beste.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:22 schreef editoor het volgende:
Kun je RTM gewoon over de RC installeren of kan je beter eerst formateren?
je kunt misschien nog een korting verwachten maar die gegevens zijn nog niet vrijgegeven dus dat zal later moeten blijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik ben dus te vroeg voor de gratis upgrade
Jup, normal behavior.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef editoor het volgende:
Is het normaal dat windows 7 ultimate 64 bit RC 12,5 GB groot is? Ik heb hem er nu een paar weken op mijn computer. Het imagebestand was 2,5 GB.
Ultramon downloadenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jup, normal behavior.
Ik heb alleen het irritante gebeuren tegenwoordig dat 7 m'n beeldscherminstellingen niet onthoudt.
Ik heb 2 22" schermen staan en die springen elke keer terug naar 1280*1024 ipv 1200*1600.
Zeer vreemd.
Ga m'n drivers maar eens updaten.......
Kan, maar het is bullshit om voor ieder dingetje wat je gewoon prima met je OS kan instellen en of ander tooltje te downloaden.quote:
Met de Windows toets op je toetsenbordquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:46 schreef Dat_Drink_lk_Op het volgende:
Is het 'programma start veld' uit het start menu ook op te roepen door middel van een keybind binnen 7 zonder het gebruik van een applicatie als launchy?
Omdat mijn aanduiding als programma start veld niet echt duidelijk is:
[ afbeelding ] , dit veld dus starten ala windows r
Strange dat het wel normaal gewerkt heeft met de Beta.quote:
Is er verder nog info over de verbeteringen van deze versie?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:30 schreef elfzesendertig het volgende:
7201 is ondertussen alweer uitgelekt
Heb tot nu toe nog niks bijzonders gelezen. Bug fixes e.d.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:32 schreef editoor het volgende:
[..]
Is er verder nog info over de verbeteringen van deze versie?
Nou, ik hoop het wel want ik vind w7 RC 64 nog steeds af en toe traag als ie meerdere taken tegelijk moet doen. Daar moet nog wel wat aan gedaan worden vind ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:35 schreef Netsplitter het volgende:
Denk ook niet dat er nog echt grote veranderingen gaan komen tussen nu en de RTM versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |