Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:28 schreef Saekerhett het volgende:
De RTM schijnt er te zijn: 7600.16384.win7_rtm.090710-1945
Hij wordt nu geüpload door een of andere vage Chinees met 16 kB/sec, dus we weten straks wel een keer meer over hoe en wat.
Maar hij lijkt echt te zijn.
Ja, maar veel zijn zo klein dat je het totaal niet merkt.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:32 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:![]()
Ik snap het allemaal niet meer draai nu 7100 zonder al te veel problemen.
Elke nieuwe build heeft bugfixes of niet?
handig , bedanktquote:Op zondag 12 juli 2009 16:35 schreef Saekerhett het volgende:
Trouwens, hou gewoon dit topic in de gaten: http://www.sevenforums.co(...)090710-1945-rtm.html
Dan ben je tot op de minuut up to date.
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:35 schreef Saekerhett het volgende:
Trouwens, hou gewoon dit topic in de gaten: http://www.sevenforums.co(...)090710-1945-rtm.html
Nog niet te downloaden, omdat die klotechinees een hele trage verbinding heeftquote:Op zondag 12 juli 2009 16:43 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hoe kan ik die nieuwe build downloaden ? En kan je gewoon je huidige beta key gebruiken of...?
Via de officiele Ms kanalen natuurlijk, mits je beta tester bent of msdn+ account hebt.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:43 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hoe kan ik die nieuwe build downloaden ? En kan je gewoon je huidige beta key gebruiken of...?
Dus de laatste build waarmee je daadwerkelijk je beta key kan gebruiken is 711?quote:Op zondag 12 juli 2009 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nog niet te downloaden, omdat die klotechinees een hele trage verbinding heeft
En nee, je kunt geen beta keys meer gebruiken, omdat het dus om de RTM gaat. Maar je kunt hem wel iets van 3x resetten, zodat je hem maximaal 120 dagen kan gebruiken. Tegen die tijd ligt hij ook in de winkel en kun je een legale key invullen.
Er zullen vast wel hacks komen om bv een RC key te kunnen gebruiken.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dus de laatste build waarmee je daadwerkelijk je beta key kan gebruiken is 711?
Oke jammer maar heb geen zin om steeds mijn key te moeten resetten
Nee, dat is build 7273. 7264 is de laatste public.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:48 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Dus de laatste build waarmee je daadwerkelijk je beta key kan gebruiken is 711?
Je hoeft helemaal geen key in te vullen... Alleen om de 30 dagen gaat hij miepen dat je een key moet invullen, maar dit is met 2 klikken te 'resetten' tot een maximum van 3 resets. Dus je kunt hem dan 120 dagen volledig legaal draaien, daarna moet je een herinstallatie doen, een legale key invullen of iets minder legale wegen bewandelen.quote:Oke jammer maar heb geen zin om steeds mijn key te moeten resetten
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:35 schreef Saekerhett het volgende:
Iddquote:Op zondag 12 juli 2009 16:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]topic
Al die pubertjes wachten tot er weer een rar geupload is.
Sterker nog, hij is al te downloaden.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:14 schreef magnifor het volgende:
Volgens de geruchten komt vandaag de rtm uit?
Nee, maar die heb je de eerste 120 dagen ook niet nodig. Tegen die tijd zullen die chinese tjappies wel weer een of andere activator maken.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Thuis ff FTD checken, is het ook al met een goed werkende crack?
Doe mij die PM ook eens?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is al te downloaden.
PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |