He B.ertha, da's lang geleden! Alles goed?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:43 schreef B.ertha het volgende:
kan iemand mij helpen?
Ik ben op zoek naar een site met veel banners. En dan het liefst die soort die bewegen. Van het leger bijvoorbeeld, dan moet je zo'n spelletje doen met een staafje langs een elektriciteitsstaaf. En als je die raakt, ben je ongeschikt.
Of van mastercard. Je werd gewenkt en als je die aanraakte, begon er iemand te praten.
Interactieve banners dus.
Waar vind ik die?
dat heb ik dus ook heel ergquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Typisch, net nu ik er naar een op zoek ben kan ik er geen vinden
Ja primaquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He B.ertha, da's lang geleden! Alles goed?
ik zal even terug lezen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja prima
Zie mijn update van gisteren
Omdat ik ze vanochtend pas uitlietquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht ie niet bij je liggen?
Of lag ie klem?
Dan heeft het beesie wel gelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik ze vanochtend pas uitlietvond het ook wel zielig en hij had ook gelijk, maar is niet cool als een hond boos op jou is en nog gelijk heeft ook
Hij zat helemaal te janken toen we naar buiten gingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heeft het beesie wel gelijk.Stond vast op ploffen.
Lekker geslapen btw?
Och, arm beest.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij zat helemaal te janken toen we naar buiten gingenmaar ik was juist expres op de bank gaan liggen zodat ze het aan konden geven als ze echt moesten. Maar ze zijn veel te lief en hebben me laten tukken
ik heb geslapen als ware ik een lammer, heerlijk
Ik ga hem zo knuffelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Och, arm beest.Laat Marianne Thieme het maar niet horen.
![]()
Maar wel lekker dat je zo goed hebt geslapen.
Heerlijk geslapen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga hem zo knuffelenkijken of ie me nog liev vindt
jij ook lekker geslapen? Aan het werk of was je vannacht aan het werk?
Bah kinderen, zijn alleen goed voor handel en goedkope werkkrachtenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog even een frustratie van eerder vandaag uiten: ga niet op woensdagmiddag boodschappen doen! Nare kinderen waren er zeg
That's the spirit!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Bah kinderen, zijn alleen goed voor handel en goedkope werkkrachten![]()
Welk nummer?quote:
Nicequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Karma Police
uit de tijd dat ik radiohead nog tof vond![]()
Dat is toch een meningquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoe kun je radiohead niet meer tof vinden![]()
![]()
Ga jij naar die LAN macht toe?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is toch een meningIkv ind het ook niet tof
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef Etcetera het volgende:
Werken aan een vouwwagen is trouwens minder tof als er gemeentemannetjes je op de vingers staan te kijken
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Zou ook willen gaan maar ik kan niet
Eddie Izzard is koning.quote:
Nu druk mee bezig. AVG aan het installeren. Nieuwste IE etc etc.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef Etcetera het volgende:
C4, hoe is het met je herinstallatie afgelopen?
Sterk spul hé die Fishermans Friends?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben geen juf PS meerVandaag de laatste les gegeven aan de zes plus, vorige week al aan de acht plus. Vanwege het feestjaar stoppen de kinderclubs veel eerder. Ik kreeg wel een grote groepsknuffel, maar toen een van mijn leerlingetjes huilend in mijn armen sprong moest ik ook even slikken...
En ik heb me toch een gigantische hooikoortsaanval
IEquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu druk mee bezig. AVG aan het installeren. Nieuwste IE etc etc.
En jullie hebben de "primeur". Dit is het eerste berichtje op FOK vanaf mijn "schone" PC.![]()
weet iemand misschien waar ik het spel "Emergency 4 deluxe" kan binnenhalen?![]()
Wat cool gedaan!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eddie Izzard is koning.
Vandaag een goede vriend blijgemaakt. Ik heb gisteren zijn verjaardagscadeau(Guitar Hero: Metallica) opgehaald dat hij heel graag wilde hebben en bij hem langsgegaan voor een kaartavondje. Hij had nogal een vervelende dag achter de rug maar vandaag ook één voor de boeg. Dus heb ik het spel op een onbewaakt ogenblik in zijn laptoptas gestopt. Daar vond 'ie het vanochtend dus
Nu wel op tijd uitgelaten?quote:
Dat is echt liefquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eddie Izzard is koning.
Vandaag een goede vriend blijgemaakt. Ik heb gisteren zijn verjaardagscadeau(Guitar Hero: Metallica) opgehaald dat hij heel graag wilde hebben en bij hem langsgegaan voor een kaartavondje. Hij had nogal een vervelende dag achter de rug maar vandaag ook één voor de boeg. Dus heb ik het spel op een onbewaakt ogenblik in zijn laptoptas gestopt. Daar vond 'ie het vanochtend dus
quote:
Waar zit je klem?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef MaJo het volgende:
WHAAAA stressben druk bezig met jazz en weet even niet meer hoe we het allemaal rond moeten krijgen
Oh dat ging lekkerquote:
Zou jij niet even ophouden met stressvolle dingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef MaJo het volgende:
WHAAAA stressben druk bezig met jazz en weet even niet meer hoe we het allemaal rond moeten krijgen
Miepie, is er dan niets dat andere vrijwilligers kunnen doen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef MaJo het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh dat ging lekkersowieso voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |