quote:
Ik had het boek niet gelezenquote:
Echt welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat een heerlijk weertje was het gisternacht
Ik had de film eigenlijk niet moeten kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had het boek niet gelezenMaar ik vond het best een heftig verhaal
Jaja... komt nog wel... ooitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had de film eigenlijk niet moeten kijken
Echt een tegenvaller als je het boek kent. Tijd om het dus eens te gaan lezen PS.
Uhuh. tuurlijk.quote:
Oh blimey, ik heb nog een heel leven voor me waarin ik oorlogswinter kan lezen hoorquote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh blimey, ik heb nog een heel leven voor me waarin ik oorlogswinter kan lezen hoorHet staat alleen niet... op de shortlist
Mijn hèle leven he Cobra, mijn hele levenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het goed.Zet het boek dan maar op je "medium list"
Geluukig heb jij nog meer jaren voor de boeg dan ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn hèle leven he Cobra, mijn hele levenMedium is... enfin...
Ik wil niet onbeleefd zijn, maar, tis wel te hopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geluukig heb jij nog meer jaren voor de boeg dan ik.
Ik hoop het ook voor je.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil niet onbeleefd zijn, maar, tis wel te hopen
Vorige keer ook al - heb je je ouders wel eens erover gesproken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, die oppas van mn broertje is zó irritant!
Hoe dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
-edit- Gaat weer lekker met FOK. Eerst aangeven dat het plaatsen van eeb bericht niet lukt, om er dan achter te komen dat het gewoon geplaatst is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, miljoenen keren... Maar ze is al oud, al zo lang bij Broetje etc. etc. etc... En het klopt wel dat Broertje zonder haar nóg vaker alleen zou zijn, maar ughquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vorige keer ook al - heb je je ouders wel eens erover gesproken?
Oh ze zéúrt zo veel... Te veel om op te noemen enzo. En ze wordt steeds senielerquote:
Hoe oud is ze dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ze zéúrt zo veel... Te veel om op te noemen enzo. En ze wordt steeds senielerEn ze vind zichzelf geweldig en heel belangrijk en ugh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |