quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Zou ook willen gaan maar ik kan niet
Eddie Izzard is koning.quote:
Nu druk mee bezig. AVG aan het installeren. Nieuwste IE etc etc.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef Etcetera het volgende:
C4, hoe is het met je herinstallatie afgelopen?
Sterk spul hé die Fishermans Friends?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben geen juf PS meerVandaag de laatste les gegeven aan de zes plus, vorige week al aan de acht plus. Vanwege het feestjaar stoppen de kinderclubs veel eerder. Ik kreeg wel een grote groepsknuffel, maar toen een van mijn leerlingetjes huilend in mijn armen sprong moest ik ook even slikken...
En ik heb me toch een gigantische hooikoortsaanval
IEquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu druk mee bezig. AVG aan het installeren. Nieuwste IE etc etc.
En jullie hebben de "primeur". Dit is het eerste berichtje op FOK vanaf mijn "schone" PC.![]()
weet iemand misschien waar ik het spel "Emergency 4 deluxe" kan binnenhalen?![]()
Wat cool gedaan!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eddie Izzard is koning.
Vandaag een goede vriend blijgemaakt. Ik heb gisteren zijn verjaardagscadeau(Guitar Hero: Metallica) opgehaald dat hij heel graag wilde hebben en bij hem langsgegaan voor een kaartavondje. Hij had nogal een vervelende dag achter de rug maar vandaag ook één voor de boeg. Dus heb ik het spel op een onbewaakt ogenblik in zijn laptoptas gestopt. Daar vond 'ie het vanochtend dus
Nu wel op tijd uitgelaten?quote:
Dat is echt liefquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eddie Izzard is koning.
Vandaag een goede vriend blijgemaakt. Ik heb gisteren zijn verjaardagscadeau(Guitar Hero: Metallica) opgehaald dat hij heel graag wilde hebben en bij hem langsgegaan voor een kaartavondje. Hij had nogal een vervelende dag achter de rug maar vandaag ook één voor de boeg. Dus heb ik het spel op een onbewaakt ogenblik in zijn laptoptas gestopt. Daar vond 'ie het vanochtend dus
quote:
Waar zit je klem?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef MaJo het volgende:
WHAAAA stressben druk bezig met jazz en weet even niet meer hoe we het allemaal rond moeten krijgen
Oh dat ging lekkerquote:
Zou jij niet even ophouden met stressvolle dingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef MaJo het volgende:
WHAAAA stressben druk bezig met jazz en weet even niet meer hoe we het allemaal rond moeten krijgen
Miepie, is er dan niets dat andere vrijwilligers kunnen doen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef MaJo het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh dat ging lekkersowieso voldoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |