En ik danquote:
Succes PSquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En ik dan![]()
Maar inderdaad, succes Nes![]()
Ik ben naar school, bis Später Leute!
Hup, rennen!quote:
Mogguhquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef Whiteguy het volgende:
Mogguh
Nogmaals succes voor alle examen mensen..
Soms moet je je verliezen nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat mijn geld
Mocht ik uiteindelijk niet gaan dan ga ik naar BerlijnAl een aanbod gehad
(We hebben daar vrienden)
Mogguh. Wie ben jij?quote:
quote:
Aan de andere kant zou ik een weekendje Barcelona ook niet zomaar willen laten schieten... ook al begint het misschien wat slecht, kan daarna alleen maar beter wordenquote:
quote:
Nu ben ik qua humor soms ook nogal hard, maar ik denk toch niet dat ik dit uit zou halen.quote:Today, is the day my husband was supposed to come home from a six month tour at sea. I heard the door bell ring. I sprinted to the door expecting to hold my honey bear, instead two uniformed sailors with a folded flag greeted me. I burst into tears. My husband walked up behind me. He laughed. FML
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu ben ik qua humor soms ook nogal hard, maar ik denk toch niet dat ik dit uit zou halen.
Oh, leukquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Ach, PS kan in Barcelona ook nog altijd haar eigen plan trekken als die gasten dan nog zo zaniken natuurlijk
quote:First we had mad cow disease, then bird flu and now swine flu.
What the fuck is this?
Farmageddon?
quote:
Op frontpage.fok.nl staat vaak wel een bewegende banner, zo zijn er wel meer sites. Ben je specifiek op zoek naar de voorbeelden die je noemt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:43 schreef B.ertha het volgende:
kan iemand mij helpen?
Ik ben op zoek naar een site met veel banners. En dan het liefst die soort die bewegen. Van het leger bijvoorbeeld, dan moet je zo'n spelletje doen met een staafje langs een elektriciteitsstaaf. En als je die raakt, ben je ongeschikt.
Of van mastercard. Je werd gewenkt en als je die aanraakte, begon er iemand te praten.
Interactieve banners dus.
Waar vind ik die?
Typisch, net nu ik er naar een op zoek ben kan ik er geen vindenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef B.ertha het volgende:
Nee, niet specifiek. Ik had al op de FP gekeken, maar dat viel nog tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |