I'm with ya, maar als je niet anders kan... Ik snap wel dat mensen het doen. Ik weet niet of ik het zou doen. Eerder met 1 vreemdequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef kingmob het volgende:
singlereis. Sowieso zijn geregelde reizen suf. Schema's, rekening houden met vreemden, vooral contact met land- en/of lotgenoten. Daarvoor ga je toch niet op reis?
Daar ging het prima toch?quote:
Ze woont niet in Den Haagquote:
de plus kan is veel sex.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef kingmob het volgende:singlereis. Sowieso zijn geregelde reizen suf. Schema's, rekening houden met vreemden, vooral contact met land- en/of lotgenoten. Daarvoor ga je toch niet op reis?
mooie film reeksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer denken aan Final Destination
Zo'n reis waar alleena ndere singles meegaan? Nee. Wel met mensen van hier misschien, als ik ze al een beetje kende. Maar ik ben bang dat op die bestaande reizen echt meegaan om te een relatie te scoren en ik hou niet van dat soort drukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ander onderwerp:
Wie zou er meegaan met een singlereis?
Maar het hoeft niet per se een groep te zijn, maar wel relatief onbekenden. Je kunt ook gewoon een vakantie boeken met iemand die je niet zo goed kentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Nouk ik snap je punt wel.
Maar ik ben toch wat voorzichtig met "reisjes met vreemden" daarbij heb je hetgeen wat kingmob zegt ook nog
Dan moet je maar gewoon naar Salou gaan en daar de pauper uithangen.quote:
Ja, dat is al een stuk beter. Maar op reis gaan met iemand die je niet goed kent lijkt me wel best risicovol. Hoeveel stellen kunnen al niet fatsoenlijk samen op reis?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar het hoeft niet per se een groep te zijn, maar wel relatief onbekenden. Je kunt ook gewoon een vakantie boeken met iemand die je niet zo goed kent
Die gaan met het idee op vakantie dat ze elkaar goed kennen en snappen wat de ander wilt. Vaak komen ze bedrogen uit. Dan kun je toch beter met iemand op vakantie gaan waarvan je nog niks weet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:54 schreef kingmob het volgende:
Ja, dat is al een stuk beter. Maar op reis gaan met iemand die je niet goed kent lijkt me wel best risicovol. Hoeveel stellen kunnen al niet fatsoenlijk samen op reis?
dat doe ik alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon naar Salou gaan en daar de pauper uithangen.
ik moet djayzz nog 23euries geven en bels nog een 10tje... genoeg geleend van andere....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Murmeli het volgende:
ik heb alelen eten in rotterdam ja en dat is voor 1 persoon.
KZ.... djayzz en ik kunnen wel naar jou ff komen of een drankje voor je betalen in DH hoor, rijden we daarna door naar amsterdam....
Wie weet is het wel heel gezelligquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, dat is al een stuk beter. Maar op reis gaan met iemand die je niet goed kent lijkt me wel best risicovol. Hoeveel stellen kunnen al niet fatsoenlijk samen op reis?
Het is wel spannender iigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die gaan met het idee op vakantie dat ze elkaar goed kennen en snappen wat de ander wilt. Vaak komen ze bedrogen uit. Dan kun je toch beter met iemand op vakantie gaan waarvan je nog niks weet?
Ben om 18:15 in Amsterdam hoezoquote:
Juistquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie weet is het wel heel gezellig
Soms moet je niet over alles 200 keer nadenken, niks mis met een risico op zijn tijd
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo'n reis waar alleena ndere singles meegaan? Nee. Wel met mensen van hier misschien, als ik ze al een beetje kende. Maar ik ben bang dat op die bestaande reizen echt meegaan om te een relatie te scoren en ik hou niet van dat soort druk
Deel 1 was leuk en vernieuwend qua idee. Daarna vond ik er niet veel meer aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
mooie film reeks
Nouk ik snap je punt wel.
Maar ik ben toch wat voorzichtig met "reisjes met vreemden" daarbij heb je hetgeen wat kingmob zegt ook nog
eenschquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deel 1 was leuk en vernieuwend qua idee. Daarna vond ik er niet veel meer aan eigenlijk.
Ik kan er niks aan doen, maar ik heb vrijwel geen goede herinneringen aan de vakantie met mijn ex.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef kingmob het volgende:
Het is wel spannender iig. Maar mijn beste herrineringen zijn toch van mooie plekken waar ik dan was met m'n vriendin. Volgens mij zou ik het een beetje raar vinden om dat met een vreemde te doen
.
Dit jaar ben ik voor het eerst van plan om langdurig alleen weg te gaan (1- 1,5 maand). Voorheen was ik nooit single
ik probeer wat mensen bij elkaar te krijgen om een drankje te gaan doen in amsterdam. rond een uur of 8. ben je er dan ook nog?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben om 18:15 in Amsterdam hoezo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |