Mij ook wel. Gewoon de opgaves maken en blijven herhalen. Maar het schijnt ook dat je wat theorie moet kunnen toepassen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:35 schreef Matthijs- het volgende:
Accounting lijkt me gewoon veel oefenen.
Komt goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik ken twee mensen die deze studie vorig jaar deden, allebei zijn ze na het eerste jaar gestopt omdat ze hun bindend studie advies niet gingen halen.
Mocht je deze studie dus willen doen; het is geen makkelijke studie en je zal echt moeten studeren!!
Ik snap het wel, maar vind het totaal niet interessant..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:26 schreef GR het volgende:
Verkijk je niet op de accounting-vakken,
Het probleem van management- en vooral financial accounting is dat je nooit afgebakend kunt leren qua hoofdstukken. Waarderingsgrondslagen, afschrijvingsmethoden etc staan allemaal met elkaar in verband en leiden tot verschillende resultaten. Je moet dus goed opletten welke stappen je zet, en welke gevolgen dat heeft voor de jaarrekening. Daarbij komt dat je met verschillende regelgevende organen rekening moet houden (IASB, RJ, de wet), die soms sterk van elkaar verschillen..
Flink oefenen dus, maar zeer interessant als je het eenmaal snapt..
Jaar 1 (gezamenlijk)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:46 schreef jjanderson het volgende:
Maar ik weet niks over de vakken inhoudelijk, zou iemand mij daar meer over kunnen vertellen?
Kan je daar alleen komen met een account? Probeer hetzelfde spelletje bij de frg doen maar lukt me niet echtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:45 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Jaar 1 (gezamenlijk)
Jaar 2 - Economie & Bedrijfseconomie
Jaar 2 - Fiscale Economie
Jaar 3
Korte beschrijvingen van het vak en hier en daar ook de literatuurlijst voor de vakken.
Nee, gewoon toegankelijk voor iedereen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kan je daar alleen komen met een account?
Hoe kom je daar vanaf www.eur.nl/ese dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:10 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Nee, gewoon toegankelijk voor iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |