Heel lang. De USA heeft geen behoefte om Seoul in een krater te laten veranderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:00 schreef KudFokker het volgende:
Hoe lang zou het trouwens nog duren voordat Noord-Korea binnen gevallen wordt
Ik lees mee hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef automatic_ het volgende:
Nee, morgen half 11 dermatoloog & 15.45 tentamen (die ik wel ga maken, maar niet voor ga leren... Ja, morgen middag even haha.
Het is een neger hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
hangt ervanaf hoe snel obama met sms-en is....
"Ok guys, Nuke them"
Hihihihihihihihihih. Verdorie! Nu let Big Sis op mij!quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een neger he
Dus dan is het: yo dawg let them punks feel our street power!
waarom kwam hier een klein evil lachje naarboven?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een neger he
buiten omdat, ze hebben korea al een keer eerder geprobeerd, was toen ook niet echt een success. Je kunt een volk wat niets te verliezen heeft niet verslaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Heel lang. De USA heeft geen behoefte om Seoul in een krater te laten veranderen.
Is het dan niet: Yo kutmuts let them punks feel our street power!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een neger he
Inderdaad! Kan niet hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:04 schreef automatic_ het volgende:
Hihihihihihihihihih. Verdorie! Nu let Big Sis op mij!
Goedemorgen liefje
Hmm denk je niet dat de wereld het zal gaan 'verplichten' aan Amerikaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Heel lang. De USA heeft geen behoefte om Seoul in een krater te laten veranderen.
Het kan Amerika weinig schelen wat de rest van de wereld denkt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm denk je niet dat de wereld het zal gaan 'verplichten' aan Amerika?
Denk ook niet dat de VN dit in hun eentje willen opknappen...
Het zou goeie propaganda voor Amerika zijn als ze nu een keer een land zouden binnen vallen omdat het een bedreiging is zonder enig winstoogmerk!
Het leek mij beter voor mijn humeur om iets te laten vallen... Alleen wat krijg je dan; Morgen één fout teveel halen en denken GVD GVD had ik nu maar wél wat gedaanquote:
Je kan ook naar de film gaan vanavond, heb je iig een goed excuusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het leek mij beter voor mijn humeur om iets te laten vallen... Alleen wat krijg je dan; Morgen één fout teveel halen en denken GVD GVD had ik nu maar wél wat gedaan
Grapjasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je kan ook naar de film gaan vanavond, heb je iig een goed excuus
ik wist niet dat dawg voor obama werktequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is een neger he
Nee want nu duidde ik op de manier van uitsprekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is het dan niet: Yo kutmuts let them punks feel our street power!
quote:
Gewoon wel eventjes gaan lerenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het leek mij beter voor mijn humeur om iets te laten vallen... Alleen wat krijg je dan; Morgen één fout teveel halen en denken GVD GVD had ik nu maar wél wat gedaan
Mja... morgen na het ziekenhuis ga ik naar de uni en dan "leer" ik nog evenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gewoon wel eventjes gaan leren
Dan leid ik je af dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja... morgen na het ziekenhuis ga ik naar de uni en dan "leer" ik nog even
En morgennacht ga ik deels doorhalen, dus wie mij digitaal gezelschap gaat houden is welkom!
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:08 schreef automatic_ het volgende:
Film! Damn, nu heb ik dus zin om naar de film te gaan vanavondquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef djayzz het volgende:
Je kan ook naar de film gaan vanavond, heb je iig een goed excuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |