Gisteren heeft ze geprobeerd die verschrikkelijke herinneringen aan zoenen met jou weg te drinken, dus was ze weer dronken toen ze je dat sms-je stuurdequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren of ze nog wat wilde afspreken en dat leek haar leuk
Als je iets verstuurt moet je niks terug verwachten, dat werkt het bestequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
ja kom op, als ik een smsje krijg sms ik ook expres niet binnen een minuut terug, maar eigenlijk zo'n 30 tot 60 minuten laten, maar 4 uurcome on
!
Vind dat zo raar om meteen te antwoorden, desperate ofzo, ik weet nietquote:
Check de post van Tallyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
In 4 uur tijd moet je toch wel ergens 30 seconde vrij kunnen maken om even een smsje te sturen?
Nja zo ben ik dan misschien
Ze is best vaag, maar dat maakt haar wel leuk
Altijd vervelend hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
Het is ook best vervelend wanneer je wacht op een smsje, je hoort en sms toon: blijkt het een sms van iemand anders te zijn
Als ik je een tip mag geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
In 4 uur tijd moet je toch wel ergens 30 seconde vrij kunnen maken om even een smsje te sturen?
Ik vind consequent een uur later sms-en pas raarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vind dat zo raar om meteen te antwoorden, desperate ofzo, ik weet niet
Dus kan je dr maar beter "dumpen" geen gezeik, geen irritaties en dus helemaal niets.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven.
Als je je nu al vervelend vindt dat ze te langzaam terug sms-t, gaat je dat op den duur heel erg irriteren.
Kerel ik weet niet hoeveel je smst maar als ik een sms in elkaar bouw dan doe ik er toch minimaal 10 minuten over. Maar ja ik ben dan ook iemand die niet veel sms`t en 3 knopjes tegelijk in drukt op z`n telefoon.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja je hebt wel gelijkquote:
Ahh een echte Tally postquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus kan je dr maar beter "dumpen" geen gezeik, geen irritaties en dus helemaal niets.
Werkt prima hoor ditquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Kerel ik weet niet hoeveel je smst maar als ik een sms in elkaar bouw dan doe ik er toch minimaal 10 minuten over. Maar ja ik ben dan ook iemand die niet veel sms`t en 3 knopjes tegelijk in drukt op z`n telefoon.
Jij hebt nog nooit met mij heen en weer gesmstquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Als je iets verstuurt moet je niks terug verwachten, dat werkt het beste
en waarom zou je iemand expres laten wachten? dat zijn echt van die stomme kleuterdingen... als je bv in bed ligt te niksen, wacht je dan ook als je heen en weer smst?
maar als je bezig bent kan het gerust 4 uur of langer duren hoor ?!?!!?!?
Die mensen ken ik ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Kerel ik weet niet hoeveel je smst maar als ik een sms in elkaar bouw dan doe ik er toch minimaal 10 minuten over. Maar ja ik ben dan ook iemand die niet veel sms`t en 3 knopjes tegelijk in drukt op z`n telefoon.
beter 1 uur later dan 4 uur later imoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vind consequent een uur later sms-en pas raar
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Die mensen ken ik ookOf die smsjes sturen naar de verkeerde personen. Soms best lachen
Apart vrouwtjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
beter 1 uur later dan 4 uur later imo
Maar vind het zo raar, want zondag kon ze echt niet van me af blijven...
Ze moest op een gegeven moment naar de wc, toen vroeg ze: "vind je het goed als ik even weg ga ? "
Aan de ene kant echt vreemd, maar toch wel weer heel netjes en beleefd
Kf.. je analyseert veeeeeeeels te veeel!!! Niet doen...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze moest op een gegeven moment naar de wc, toen vroeg ze: "vind je het goed als ik even weg ga ? "
Misschien wilt ze niet al te opdringerig overkomenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je bent toch ICT-er?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef KudFokker het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kf.. je analyseert veeeeeeeels te veeel!!! Niet doen...
Misschien denkt ze, als ik nu binnen een uur terug sms, lijk ik wel desperate. ik wacht liever nog even een paar uurtjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Misschien wilt ze niet al te opdringerig overkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |