Jij woont in Limburg, die provincie moeten ze gewoon met de grond gelijk maken/verkopen aan België ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
In het zuiden de hele nacht niks aan het handje en nu een stralend zonnetje.
Je krijgt wat je verdient, pauper hollenders !!!!
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
In het zuiden de hele nacht niks aan het handje en nu een stralend zonnetje.
Je krijgt wat je verdient, pauper hollenders !!!!
Je bent jaloers op onze apartheid.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:11 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Jij woont in Limburg, die provincie moeten ze gewoon met de grond gelijk maken/verkopen aan België ofzo.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:11 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Jij woont in Limburg, die provincie moeten ze gewoon met de grond gelijk maken/verkopen aan België ofzo.
Regen, het leek wel of ze op mijn raam aan het heien waren manquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:12 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Slapen met regen dat op het raam tikt
Regen? Het leek meer op hagel ter grootte van een tennisbalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:12 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Slapen met regen dat op het raam tikt
Bowlingballenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:13 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Regen? Het leek meer op hagel ter grootte van een tennisbal
Ik werd verward wakker en dacht dat ik in de Southpark episode: "Imagination land" zatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:16 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Echt he. Ik werd wakker en dacht dat de dakgoot het aan het begeven was
Van mijn part krijgt Belgie er geld bij!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:11 schreef MervinMinky het volgende:
verkopen aan België ofzo.
Inderdaad, niet gezond.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:13 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Regen? Het leek meer op hagel ter grootte van een tennisbal
Ik had het nog gefilmd, ik woon aan een park dus al de flitsen waren voor mn neus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:30 schreef wise het volgende:
leek wel een club met al die lichtflitsen.
Zeer vet. Aantal keren ff voor het raam gestaan om 3:00
en dat water en de regen, net een moesson
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |