Truste lul es nederlands manquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga nog eens een poging wagen![]()
arrivederci
Das is bekendquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga nog eens een poging wagen![]()
arrivederci
Ik zit te zoeken was er bijna en toen sloeg ie vastquote:
Bij mij word de stream elke keer een blur, en dan zet ik um op pauze en dan weer hetzelfde liedjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken was er bijna en toen sloeg ie vastMaar ben er bijna de rest van dat feest zal me ruk zijn
Zitten ze net te roddelen slaat ie weer dood. Nu begint het Renate gaat bij Peter zitten. Oii streamverlag van mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Bij mij word de stream elke keer blur, en dan zet ik um op pauze en dan weer hetzelfde liedje
Hè op hoe laat zit je nu dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zitten ze net te roddelen slaat ie weer dood. Nu begint het Renate gaat bij Peter zitten. Oii streamverlag van mij
Je kan deze link in het geheel ook downloaden, dat ben ik nu aan het doen, dan heb je geen onderbrekingen meerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken was er bijna en toen sloeg ie vastMaar ben er bijna de rest van dat feest zal me ruk zijn
Gezien !! Duidelijk een zeer nare aktie van Peter.. Echt lullugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:29 schreef evaxsis het volgende:
Oef dat duurt 2 uur en 8 minuten![]()
Daar ga ik toch maar niet op wachten aangezien het al best laat is.
Ok danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien !! Duidelijk een zeer nare aktie van Peter.. Echt lullug
Ja, hij is niet snellerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:29 schreef evaxsis het volgende:
Oef dat duurt 2 uur en 8 minuten![]()
Daar ga ik toch maar niet op wachten aangezien het al best laat is.
Thanks !! Jij ook .. ik blijf nog ffquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok dannu kan ik met een gerust hart weer gaan slapen.
Truste voor straks Soury
Geef niet lieverd, ik laat mijn Mac wel aan staan.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, hij is niet sneller
Ik zet de laatste 10 min ff op youtube
Weltruste![]()
![]()
gmtaquote:
Gaat me geen tering aanquote:
Mij ook niet, Peter is een eikel en dat wist ik alquote:
Forum Opties | |