Die zit vandaag op een andere projectkamer. En dat vind ik wel even best zo. Eens even kijken of ik dat gedurende de dag zo ook vind.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi, kun je vandaag ook wat energie kwijt in andere zaken
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:11 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen, hier is het ook flink tekeer gegaan. Maar wel lekker geslapen
LOL!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:13 schreef DR34M3R het volgende:
Dit is ook wel een lekker nummer om vandaag mee te beginnen:
quote:
Mogguh djayzzquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen, vandaag goede zin en goede voornemens om ook echt hard aan de slag te gaan. In een apart kantoor gaan zitten, zodat ik lekker de aandacht hierbij kan houden
quote:
welke auto?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]goed man!!
alleen dan weer jammer van die auto![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen, vandaag goede zin en goede voornemens om ook echt hard aan de slag te gaan. In een apart kantoor gaan zitten, zodat ik lekker de aandacht hierbij kan houden
In je avaquote:
Want?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moet nog opletten dat ik straks niet van het dak lazer
Ow, vind je niet mooi?quote:
quote:[..]
Want?
niet dat ik hierbij zeg dat ik liever heb dat je van het dak lazert![]()
Sowieso niet voor in een avaquote:
Door het lekkere weer van vanacht kon ik er 4x uit om auto alarm uit te doen man wat ben ik brakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In je ava
[..]
Want?
niet dat ik hierbij zeg dat ik liever heb dat je van het dak lazert![]()
Is dat een optie die je altijd in bed neemt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit er in explore ook een optie van: always on top?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Autoalarmen gaan toch ook uit zichzelf wel uit? Of die van jou niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Door het lekkere weer van vanacht kon ik er 4x uit om auto alarm uit te doen man wat ben ik brak
Heb geen idee, ik gebruik altijd FF. Misschien even Googlenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit er in explore ook een optie van: always on top?
niet dat ik het kan aanpassen, maar het is irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |