oh snuit we moeten dit maar via pm doen, je kan hier ook niks in het geheim doen op singles zonder dat die vent van mij erachter komtquote:Op maandag 25 mei 2009 23:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
best lastig toyen hoor, zonder kleine snuit...
* kwaakvaak slijpt zijn sushi mesje alvast
Kan je even vooruitquote:
Verstandig is hoofdpijn bierquote:
Mja, geld & alcohol; wat heb je nog meer nodig?quote:
Mij?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, geld & alcohol; wat heb je nog meer nodig?
ja, hij is niet zo van het kale mannen onderling een beetje steunen..quote:Op maandag 25 mei 2009 23:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh snuit we moeten dit maar via pm doen, je kan hier ook niks in het geheim doen op singles zonder dat die vent van mij erachter komt![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, geld & alcohol; wat heb je nog meer nodig?
Hoor ik me naamquote:
dat hebben kale mannen helemaal niet nodig sinds het vrouwendom weet dat wij kale mannen gods geschenk aan het vrouwendom zijn. Vrouwen die op mannen met lang haar vallen, weten gewoon nog niet wat ze missen.. Once you go bold, there is no way back!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, hij is niet zo van het kale mannen onderling een beetje steunen..
quote:
Zal wel de vermoeid heid zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee er stond : NEUKEN en geen Thrustmaster_Special
Om de deur open te houden?quote:
he ik viel op jou ondanks dat je geen haar had he dus nu geen praatjes....quote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat hebben kale mannen helemaal niet nodig sinds het vrouwendom weet dat wij kale mannen gods geschenk aan het vrouwendom zijn. Vrouwen die op mannen met lang haar vallen, weten gewoon nog niet wat ze missen.. Once you go bold, there is no way back!
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee er stond : NEUKEN en geen Thrustmaster_Special
Een zwart metalen dingquote:
Is goed..is goed...als we zo gaan beginnenquote:
Beginnen ze is al even bezigquote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is goed..is goed...als we zo gaan beginnen
En waarom viel je op mij??quote:Op maandag 25 mei 2009 23:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he ik viel op jou ondanks dat je geen haar had he dus nu geen praatjes....
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is goed..is goed...als we zo gaan beginnen
Haha inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2009 23:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Beginnen ze is al even bezig
Is dat voor mij of voor de auto....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |