Die zit vandaag op een andere projectkamer. En dat vind ik wel even best zo. Eens even kijken of ik dat gedurende de dag zo ook vind.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi, kun je vandaag ook wat energie kwijt in andere zaken
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:11 schreef djayzz het volgende:
Goedemorgen, hier is het ook flink tekeer gegaan. Maar wel lekker geslapen
LOL!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:13 schreef DR34M3R het volgende:
Dit is ook wel een lekker nummer om vandaag mee te beginnen:
quote:
Mogguh djayzzquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen, vandaag goede zin en goede voornemens om ook echt hard aan de slag te gaan. In een apart kantoor gaan zitten, zodat ik lekker de aandacht hierbij kan houden
quote:
welke auto?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]goed man!!
alleen dan weer jammer van die auto![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen, vandaag goede zin en goede voornemens om ook echt hard aan de slag te gaan. In een apart kantoor gaan zitten, zodat ik lekker de aandacht hierbij kan houden
In je avaquote:
Want?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moet nog opletten dat ik straks niet van het dak lazer
Ow, vind je niet mooi?quote:
quote:[..]
Want?
niet dat ik hierbij zeg dat ik liever heb dat je van het dak lazert![]()
Sowieso niet voor in een avaquote:
Door het lekkere weer van vanacht kon ik er 4x uit om auto alarm uit te doen man wat ben ik brakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In je ava
[..]
Want?
niet dat ik hierbij zeg dat ik liever heb dat je van het dak lazert![]()
Is dat een optie die je altijd in bed neemt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit er in explore ook een optie van: always on top?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Autoalarmen gaan toch ook uit zichzelf wel uit? Of die van jou niet?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Door het lekkere weer van vanacht kon ik er 4x uit om auto alarm uit te doen man wat ben ik brak
Heb geen idee, ik gebruik altijd FF. Misschien even Googlenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Zit er in explore ook een optie van: always on top?
niet dat ik het kan aanpassen, maar het is irritant
Ik ben wel regelmatig wakker geworden, maar ik hoefde dan gelukkig niet naar buiten toe.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Door het lekkere weer van vanacht kon ik er 4x uit om auto alarm uit te doen man wat ben ik brak
Dat autoalarm van mij heb een eigen wil en ja ik werk vandaag op het dak ,filters en v-snaren vervangen enz..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Autoalarmen gaan toch ook uit zichzelf wel uit? Of die van jou niet?
En ik neem hierbij aan dat je dus op het dak je werk doet
* AirwiN kijkt de andere kant op...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:37 schreef djayzz het volgende:
Wie wil er bij de volgende storm/donder en bliksem met mij knuffelen?
Je mag wel even met boris knuffelen vind ie wel leukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:37 schreef djayzz het volgende:
Wie wil er bij de volgende storm/donder en bliksem met mij knuffelen?
Ach het is vast ergens een instelling die ik niet kan veranderen door beveiliging ervan .. maar tnxquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen idee, ik gebruik altijd FF. Misschien even Googlen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je mag wel even met boris knuffelen vind ie wel leuk
Vraag had je beter gisteren avond kunnen stellen het stikte hier van de ict ersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach het is vast ergens een instelling die ik niet kan veranderen door beveiliging ervan .. maar tnx
Verder alles goed trouwens? Je bent de laatste tijd zo mooi vrolijk
Haha.. dit is de eerste keer dat ik achter deze computer zit en blijkbaar net iets anders ingesteld dan waar ik normaal zitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vraag had je beter gisteren avond kunnen stellen het stikte hier van de ict ers
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. dit is de eerste keer dat ik achter deze computer zit en blijkbaar net iets anders ingesteld dan waar ik normaal zit
maar het stikt hier altijd van de ict-ers hoor![]()
en daarbij.. heel fok! stikt (typte stinkt) van de ict-ers
![]()
Goedmorgenquote:
Morgenquote:
Is dat zo ja? Is me zelf nog niet opgevallen, maar vanmorgen ben ik dan ook een beetje humeurig. Gister tot laat aan de telefoon gezeten, vannacht gestoord door het onweer en nu een beetje vermoeid.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach het is vast ergens een instelling die ik niet kan veranderen door beveiliging ervan .. maar tnx
Verder alles goed trouwens? Je bent de laatste tijd zo mooi vrolijk
Dat onweer heeft niet veel mensen goed gedaan zo te horenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Is me zelf nog niet opgevallen, maar vanmorgen ben ik dan ook een beetje humeurig. Gister tot laat aan de telefoon gezeten, vannacht gestoord door het onweer en nu een beetje vermoeid.
Maar ik zal je woorden later deze dag nog wel eens doornemen
Succes met de instellingen. Mocht je er niet uitkomen, mag je me PM'en. Zal ik eens voor je kijken vanavond.
Bye all!
Dag Droompje
Fijne dag MNRquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Is me zelf nog niet opgevallen, maar vanmorgen ben ik dan ook een beetje humeurig. Gister tot laat aan de telefoon gezeten, vannacht gestoord door het onweer en nu een beetje vermoeid.
Maar ik zal je woorden later deze dag nog wel eens doornemen
Succes met de instellingen. Mocht je er niet uitkomen, mag je me PM'en. Zal ik eens voor je kijken vanavond.
Bye all!
Dag Droompje
Belsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:02 schreef Belsezar het volgende:
Zo, weer veelste laat gaan slapenEn we hadden hier maar 10 minuten onweer rond 11 uur. Voor de rest nergens wat van gemerkt hehe.
Gewoonte denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bels![]()
Waarom zo laat gaan slapen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |