dat zeg ik.. peugeot heeft zo een dramatisch vorm gegeven neus, het liefst zou ik over alle peugeots een plasje doen... maargoed, dat ben ik..quote:
Ik heb ook helemaal niks gehoordquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:55 schreef Belsezar het volgende:
Iedereen is wakker geworden van het onweer. Ben ik dan de enige die niks gemerkt heeft? Ik werd alleen wakker van het feit dat de ventilator ermee kapte omdat ik per ongeluk in mijn slaap een knopje heb ingedrukt
Hintquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
Hmm het meisje van zondag avond heeft aankomend weekend én het weekend daarna geen tijd
Ze woont wel vlak bij mijn werk, dus heb gevraagd of ze een keer doordeweeks wat wil drinken in Zaandam of Amsterdam
Ze smst alleen steeds gemiddeld zo'n 4 uur later terug
Babe!quote:
Daar zat ik ook aan te denken...quote:
Om jou te pesten? dat zal het zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken...
Maar zondag was zij de héle tijd degene die het initiatief toonde door bijvoorbeeld mijn hand te pakken en mij te zoenen...
Misschien smst ze expres steeds zo laat terug...
Hmm daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Om jou te pesten? dat zal het zijn
Misschien krijgt zij het sms-je pas 4 uur later? dat kan ook natuurlijk. verschillende providers enzo
Drank he, maakt je los en dan ziet iedereen er opeens goed uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken...
Maar zondag was zij de héle tijd degene die het initiatief toonde door bijvoorbeeld mijn hand te pakken en mij te zoenen...
Misschien smst ze expres steeds zo laat terug...
Rightquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien krijgt zij het sms-je pas 4 uur later? dat kan ook natuurlijk. verschillende providers enzo
Of misschien is ze gewoon bezig.quote:
Mij zo vaak overkomenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm daar heb ik nog nooit van gehoord
Heb ik ook wel eens hoor, krijg ik een smsje midden in de nacht, terwijl die s'avonds verstuurd is.quote:
Meisjes die gek zijn op KF zijn toch nooit bezig met iets anders dan KF?quote:
Ze dronk niet...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Drank he, maakt je los en dan ziet iedereen er opeens goed uit
Ze was met die vriendin shoppen in Hoornquote:
Jaja ze is gewoon sjikke geworden van die 2 glazen wijn, heeft schijt aan alles en pakt zelfs jou op je bek. Daana denkt ze "shit...wat heb ik gedaan" als ze nuchter is..en nu probeert ze niks terug te sturen via de sms in de hoop dat je haar met rust laatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze dronk niet...
Nja heeft 2 glazen witte wijn gehad
Ze heeft zelfs voor mij een biertje gehaald en ik niet voor haar!
ja kom op, als ik een smsje krijg sms ik ook expres niet binnen een minuut terug, maar eigenlijk zo'n 30 tot 60 minuten laten, maar 4 uurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens hoor, krijg ik een smsje midden in de nacht, terwijl die s'avonds verstuurd is.
[..]
Meisjes die gek zijn op KF zijn toch nooit bezig met iets anders dan KF?
Dus dan moet ze maar tijd hebben jou te smsen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
Ze was met die vriendin shoppen in Hoorn
Ik vroeg gisteren of ze nog wat wilde afspreken en dat leek haar leukquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jaja ze is gewoon sjikke geworden van die 2 glazen wijn, heeft schijt aan alles en pakt zelfs jou op je bek. Daana denkt ze "shit...wat heb ik gedaan" als ze nuchter is..en nu probeert ze niks terug te sturen via de sms in de hoop dat je haar met rust laat
Sommige meisjes vinden hun vriendinnen ook belangrijk en smsen dan niet de hele tijd terug.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze was met die vriendin shoppen in Hoorn
wtf, waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja kom op, als ik een smsje krijg sms ik ook expres niet binnen een minuut terug, maar eigenlijk zo'n 30 tot 60 minuten laten, maar 4 uurcome on
!
Ik was nog wakker toen het begonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:55 schreef Belsezar het volgende:
Iedereen is wakker geworden van het onweer. Ben ik dan de enige die niks gemerkt heeft? Ik werd alleen wakker van het feit dat de ventilator ermee kapte omdat ik per ongeluk in mijn slaap een knopje heb ingedrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |