Als Weebl dat wou was ie al lang rijk geworden aan Jamba. Hopelijk komt het nooit zo ver. Hij is ook de maker van 't filmpje op www.badgerbadgerbadger.com .quote:
Link aangepast.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als Weebl dat wou was ie al lang rijk geworden aan Jamba. Hopelijk komt het nooit zo ver. Hij is ook de maker van 't filmpje op www.badgerbadgerbadger.com .
Ja ik ook, ik word er vrolijk van.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
Ik kan het niet eens wegklikken... iets houd me tegen, meer mensen hier last van ?
*Steekt hand opquote:Op maandag 25 mei 2009 23:25 schreef Acinonyx het volgende:
Ik kan het niet eens wegklikken... iets houd me tegen, meer mensen hier last van ?
Ook een geniaal filmpje en liedje trouwensquote:Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als Weebl dat wou was ie al lang rijk geworden aan Jamba. Hopelijk komt het nooit zo ver. Hij is ook de maker van 't filmpje op www.badgerbadgerbadger.com .
moet jij niet in dit topic reagerenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:31 schreef TimKuik het volgende:
http://www.weebls-stuff.com/toons/Crabs/ Deze is ook wel leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |