het kan me geen fuck schelen.quote:
Nee hoor, die passen beiden prima onder de term proleet.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het kan me geen fuck schelen.
oh wacht, jij bent natuurlijk een so called student, die vindt dat er wat verschil moet zijn tussen de eerste klas mbo ict en de vierde klas mavo.
Als je het VMBO-examen moeilijk vindt, kan je ook beter over jezelf klagenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef Sanderrrr het volgende:
Eens. Vroegah bij mij op het VMBO klaagde er niemand
O ja, want alleen wo mag student genoemd worden. past prima onder de term snob.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee hoor, die passen beiden prima onder de term proleet.
Als je het VWO examen te moeilijk vindt moet je misschien eens een stapje lager gaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je het VMBO-examen moeilijk vindt, kan je ook beter over jezelf klagen
Ik vind het VWO examen dan ook niet moeilijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:32 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Als je het VWO examen te moeilijk vindt moet je misschien eens een stapje lager gaan.
Ik het VMBO examen ook nietquote:Op maandag 25 mei 2009 22:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het VWO examen dan ook niet moeilijk
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee hoor, die passen beiden prima onder de term proleet.
Volgens mij klopte dat bericht niet helemaal en ging dat over wiskunde (VWO). Daar zat een vraag in waar je rekenmachine behoorlijk wat tijd nodig had om wat cijfers in een tabel uit te rekenen, een seconde of 4 per n op de ti84+, ik kan me voorstellen dat met de ti83 een som als deze nog meer tijd kost, tijd die voor sommigen kostbaar is. Vastlopen bij economie lijkt me in ieder geval onmogelijk aangezien daar nooit lange formules voor nodig zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef Kanariegeel het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat er mensen geklaagd hadden dat het examen economie zó moeilijk was dat hun rekenmachine vastliep
Goed geformuleerd.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef flipp. het volgende:
[..]
O ja, want alleen wo mag student genoemd worden. past prima onder de term snob.
Als je tijd dermate afhangt van het gegeven of je rekenmachine nu 4 of 5 seconden over een berekening doet, is het toch ergens anders in de planning gaan knellen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:36 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Volgens mij klopte dat bericht niet helemaal en ging dat over wiskunde (VWO). Daar zat een vraag in waar je rekenmachine behoorlijk wat tijd nodig had om wat cijfers in een tabel uit te rekenen, een seconde of 4 per n op de ti84+, ik kan me voorstellen dat met de ti83 een som als deze nog meer tijd kost, tijd die voor sommigen kostbaar is. Vastlopen bij economie lijkt me in ieder geval onmogelijk aangezien daar nooit lange formules voor nodig zijn.
4 seconde per n-term, en aangezien het juiste antwoord bij n=350 kwam ofzo kan ik me voorstellen dat mensen deze opdracht hebben laten schieten doordat de rekenmachine niet zo snel was.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je tijd dermate afhangt van het gegeven of je rekenmachine nu 4 of 5 seconden over een berekening doet, is het toch ergens anders in de planning gaan knellen.
quote:Enkele leerlingen hadden last van hun leraren, die naar zweet stonken vanwege de warmte.
http://www.spitsnieuws.nl(...)en_laks_om_zwet.htmlquote:Het examen economie gaf dus de meeste problemen. "Dat werd door velen als zeer moeilijk ervaren. Zelfs zo moeilijk dat in twee gevallen de rekenmachine vastliep door de ingewikkelde berekeningen", aldus de scholierenorganisatie.
350x4 als je deltaTbl op 1 had staan ja, maar na 6 jaar VWO mag je wel hopen dat veel mensen dat getal wat hoger hadden gezet maar dan duurde het nog lang.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Zulke sommen ben ik nooit tegengekomen toen ik ook examens deed. Dus hij had 350x4 seconden nodig? Hmmm.
Je kan toch gewoon invoeren en table doorscrollen?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
4 seconde per n-term, en aangezien het juiste antwoord bij n=350 kwam ofzo kan ik me voorstellen dat mensen deze opdracht hebben laten schieten doordat de rekenmachine niet zo snel was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |